Sukacita saya nak maklumkan bahawa telah ada pemenang-pemenang untuk Giveaway Subkontest Malaysia Best Blog 2015 yang telah saya anjurkan mulai 6 Februari hingga 31 Mac 2015. Saya memohon maaf atas kelewatan umumkan pemenang. Memang dijanjikan awalnya pemilihan pemenang akan dilakukan pada awal April 2015. Namun, disebabkan saya mahu berikan peluang kepada beberapa peserta kontest untuk buat semakan URL penyertaan, maka saya lewatkan sedikit.

Walaupun masa bertenang diberikan selama 15 hari untuk para peserta berikan link URL penyertaan - kepada yang berkenaan, tetapi nampaknya senarai dan bilangan peserta GA ini masih lagi sama dan tidak berubah. Untuk itu, saya telah merujuk kepada entri Senarai Peserta GA Malaysia Best Blog untuk angka giliran pemilihan tujuh pemenang bertuah menerusi Random.org.

Senarai Pemenang Giveaway Subkontest Malaysia Best Blog 2015

Senarai Pemenang Giveaway Subkontest Malaysia Best Blog 2015

Pemenang yang bertuah tersebut telah dipilih menerusi Random.org, dan peserta dengan nombor berikut dengan rasminya adalah pemenang kepada cenderahati sempoi daripada Bandung yang telah saya sediakan. Siapakah pemilik nombor-nombor bertuah ini?
Pemenang Giveaway Subkontest Malaysia Best Blog 2015
  • 30 - http://eryati.blogspot.com
  • 32 - http://khatyaiman.blogspot.com
  • 64 - http://awansamudera.blogspot.com
  • 61 - http://www.nuhahayati.com
  • 06 - http://nenektanjung.blogspot.com
  • 34 - http://www.ciksepet.com
  • 74 - http://akuvsdiashadhira.blogspot.com

Tahniah kepada tujuh peserta ini yang akan menerima hadiah berupa gabungan samada Keychain Bandung bersama Tas Imut Bandung atau dengan Fridge Magnet dari Bandung, Indonesia. Jadinya, tujuh peserta ini akan terima 2 set hadiah daripada saya, in Sha Allah.

Untuk 3 blog atau peserta yang telah berikan trafik yang terbanyak dari kalangan peserta GA dari 15 Februari hingga 31 Mac 2015 pula akan terima hadiah istimewa daripada saya iaitu sebuah buku dan juga hadiah iringan cenderahati Bandung serta wang tunai, mereka ialah:

  1. http://hajarashikin.blogspot.com
  2. http://www.azhafizah.com
  3. http://calrasepatrick.blogspot.com
Tahniah untuk semua yang telah berjaya. Urusan penghantaran hadiah akan dilakukan secepat mungkin, in Sha Allah. Saya akan hubungi para pemenang menerusi email yang telah disertakan. Mana-mana pemenang yang tidak terima sebarang makluman menerusi email selepas 19 April 2015 - kerana tidak berikan email yang betul semasa proses penghantaran borang penghantaran GA dianggap terbatal.

Bagi pemenang, sila periksa email anda selepas 16 April 2015 dan mohon balas sebelum 19 April 2015 untuk proses pemberian hadiah.

Sekali lagi tahniah daripada saya.


17 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wah..ada blog kita d situ...tq bro HH...Tahniah juga kpd pemenang yg lain

    BalasPadam
  2. alamak... nombor 90 tu... tak berapa nak bertuah pulak kali ni.
    Tahinah juga kepada rakan blogger yang bertuah...

    BalasPadam
  3. tahniah pada semua pemenang. meamng untung ada hadiah dari jauh...

    BalasPadam
  4. ada linkblog kita lah disitu... terima kasih penganjur.. :D

    BalasPadam
  5. wah blog saya juga terselit sebagai pemenang.. syukur :).. tahniah semua

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah..terima kasih bro HH :)

    Tahniah untuk semua pemenang

    BalasPadam
  7. tahniah kpd smua pemenang. kpd blogger ni pun tahniah sbb slalu post yg menarik..

    BalasPadam
  8. saya menang rupanya. alhamdulillah

    BalasPadam
  9. hadiah buat para peserta GA, yang menang saya akan maklumkan penghantaran hadiah menerusi email. Siapa yang belum terima email harap bersabar naa ... begitu juga dengan hadiah wang tunai.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement