Dalam kekalutan dan heboh sana sini mengenai isu GST, alhamdulillah, saya terima lagi pembayaran daripada Advertorial.MY. Ini merupakan pembayaran ke 17 menerusi Advertorial.MY. Sejak mendaftarkan blog ini di portal Advertorial.MY, blog ini telah berjaya menerima bayaran terkumpul daripada Advertorial.MY sebanyak RM845.00.

Saya mula mendaftar dengan Advertorial.MY pada bulan Ogos 2014. Alhamdulillah, dalam masa 7 bulan, saya telah mendapat lebih daripada apa yang saya harapkan. Selain menerima komisen daripada pihak Advertorial.MY, saya juga menerima beberapa tawaran job review menerusi portal berkenaan, dengan bayaran sekitar RM100 - RM500 untuk satu post.

Pembayaran Ke 17 Advertorial.MY

Pembayaran Ke 17 Advertorial.MY

Saya telah menerima pembayaran ke 17 Advertorial.MY pada 2 April 2015. Pembayaran oleh Advertorial.MY dilakukan menerusi pindahan wang ke akaun bank tanpa perlu membuat sebarang permohonan. Pembayaran dilakukan secara automatik berdasarkan tempoh tertentu yang telah ditetapkan.

Advertorial.MY diuruskan oleh pihak Kliks Solutions yang merupakan ahli PUIM (Persatuan Usahawan Internet Malaysia), dan berdaftar dengan SSM.

Advertorial.MY merupakan satu platform pengiklanan khas dan khusus untuk blogger Malaysia. Menerusi Advertorial.MY, blogger Malaysia boleh mempromosikan blog untuk tujuan mendapatkan job review atau tawaran menulis entri advertorial daripada pengiklan yang berminat.

Ramai Blogger Promosikan Blog Menerusi Advertorial.MY

Ramai rakan blogger saya yang telah mendaftarkan diri dengan Advertorial.MY dan gembira dengan hasil kerja tulis job review yang diterima menerusi Advertorial.MY. Mungkin ada di kalangan rakan blogger yang masih lagi belum berjaya jana income online menerusi Advertorial.MY ini disebabkan saingan yang banyak, namun saya pasti dengan usaha dan teknik-teknik promosi berkesan, in Sha Allah, satu hari kelak, anda juga akan menerima job review pertama anda selain menjana komisen daripada program affiliate yang disediakan.
Peluang kerja untuk blogger menulis job review

Saya telahpun berkongsi beberapa tips menarik yang boleh anda gunakan untuk mendapatkan perhatian pengiklan menerusi Advertorial.MY ini, malah saya telah dedahkan satu rahsia penting untuk blogger Malaysia terus-terusan mendapat job dalam bentuk pengiklanan menerusi email yang dihantar oleh pengiklan menerusi Advertorial.MY.

Jangan mudah putus asa. Anda sebagai blogger perlu rajin untuk mempromosikan blog untuk membolehkan blog menjana pendapatan. Jika tidak, blog anda akan kekal di tahap awal anda berblog tanpa memberikan sesuatu yang boleh anda banggakan.

Jika berminat nak mempromosikan blog anda untuk mendapatkan job review yang saya katakan, bolehlah anda mendaftar menerusi pautan ini - Daftar Advertorial.MY

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement