Bisnes Dari Rumah Jualan RM4,406 Secara Part Time!

Pergh. Memang boleh buat duit dengan bisnes dari rumah. Bukti dah ada. Ada rakan yang buat bisnes dari rumah hasilkan jualan RM4,406 secara part time! Nak lagi kagum ialah rakan tu buat bisnes part time dari rumah dengan bermula dari zero modal!

Apakah jenis bisnes dari rumah yang boleh hasilkan jualan RM4,406 secara part time ini? Saya fikir ramai yang nak tahu, kerana bisnes ini adalah dari zero modal - tak perlu modal. Siapa tak mahu buat duit bisnes dari rumah tanpa modal tapi boleh buat jualan sehingga 4 angka!

Bisnes Buat Banner dari Rumah Secara Part Time

Inilah yang telah didedahkan oleh rakan saya yang buat bisnes dari rumah iaitu bisnes membuat banner. Hasib Azahari telah menjalankan bisnes dari rumah membuat banner tanpa pengalaman pun, malah dia melakukannya secara sampingan menggunakan laptop sahaja. Yang lebih menarik, Hasib Azahari tidak perlukan mesin cetak, tak perlu buat marketing dan tak perlu keluar rumah pun untuk jumpa customer.
Bisnes Dari Rumah Jualan RM4406 Secara Part Time

Jadi, pasti ada rahsia, tips dan strategi yang dibuat oleh Hasib Azahari sehingga mampu menjana pendapatan yang cukup baik menerusi bisnes dari rumah.

Pemilik bisnes banner dari rumah ini telah memulakan bisnes pada tahun 2012. Beliau bermula tanpa sebarang modal tunai, tetapi telah melakukan satu teknik dan strategi sehingga berjaya mendapatkan modal RM2,600 dalam masa 4 hari memulakan bisnes ini. Kagum tak?

Buat bannner adalah salah satu daripada Bisnes Printing Tanpa Modal Dari Rumah yang pernah saya ceritakan sebelum ini. Nah, dah terbukti sekali lagi memang ada bisnes dari rumah tanpa modal, yang boleh buat secara part time dan jana keuntungan lumayan!

Hanya orang-orang yang ada otak bisnes geliga je pandai melakukan strategi seperti ini. Tak macam ramai usahawan muda yang banyak mengeluh tetapi tak buat teknik dan strategi yang betul. Apabila gagal, mereka salahkan orang lain.

Gunakan Teknik Copy-Paste Dari Otai Bisnes Banner

Tapi ini tidak berlaku pada si Hasib Azahari. Beliau belajar dari mereka yang berjaya, dan kemudiannya copy-paste teknik dan strategi digunakan sehingga berjaya buat sales RM4406 dalam masa 4 bulan! Itupun dibuat secara part time dari rumah.

Mungkin ada yang berminat nak tahu mengenai bisnes buat banner dari rumah ini, dan mungkin ada yang nak tahu apakah strategi yang dilakukan oleh Hasib Azahari sehingga menjadi seorang pemilik usahawan bisnes banner dari rumah. Siapa nak tahu? Siapa nak jana income sampingan dengan bisnes dari rumah ini?

Hasib Azahari Kongsi Teknik dan Strategi Bisnes Banner Dari Rumah

Ok. Kepada yang betul-betul mahu menambah sumber income dan mahu tahu rahsia serta teknik dibuat oleh Hasib Azahari ini, maka dapatkan segera panduan lengkap yang telah disediakan olehnya.
Rahsia bisnes buat banner dari rumah - jana RM4406

Panduan Rahsia Bisnes Banner ini dijual pada harga RM1,149 meliputi beberapa bahagian penting di dalam bisnes buat banner dari rumah ini. Butiran panduan tersebut adalah seperti di bawah:
Rahsia bisnes buat banner dari rumah - jana RM4406
Agak mahal? Jadi, saya telah bertanya berapakah diskaun yang boleh diberikan sebab harga panduan ini tak ramai yang boleh beli, jadi rakan saya Hasib Azahari telah setuju untuk berikan diskaun dan tawarkan harga baru iaitu RM395 untuk satu panduan lengkap bisnes buat banner ini.

Tawaran Harga Diskaun - RM395

Hanya RM395 untuk jangkamasa terhad - Dapatkan menerusi pautan ini:

[+] Panduan Rahsia Bisnes Banner

Update 8 April - Harga Promosi Panduan - RM197 (Masa Terhad)

Namun, hari ini saya dapati harga diskaun tersebut telah berubah, dan telah diberikan harga tawaran yang cukup menarik untuk mereka yang benar-benar mahu mulakan bisnes buat banner dari rumah ini.

Harga tawaran dan diskaun untuk Panduan Bisnes Banner adalah RM197. Harga ini adalah harga terhad memandangkan sambutan hangat yang telah diterima. Malah, Hasib Azahari telah menambah 3 bonus baharu untuk promosi ini.

Kepada yang mendapatkan panduan ini, anda bukan hanya dapat 8 benda, tetapi 11 dengan hanya RM197.

Jadi, apa nak lagi? Kalau anda otak bisnes, tawaran macam ni memang sangat bagus. Apatah lagi ia merupakan satu panduan lengkap dari seseorang yang terbukti telah berjaya di dalam bisnes buat banner dari rumah.

Link Dapatkan Tawaran Harga

Untuk dapatkan Panduan Rahsia Bisnes Banner ini (dengan tawaran harga terhad), saya alu-alukan untuk klik pada pautan eksklusif berikut:

[+] Panduan Rahsia Bisnes Banner (Tawaran harga RM197)

Jangan sampai harga tawaran ini kembali menjadi RM395 atau asalannya RM1,149. Kalau tempoh promosi ini sudah tamat, maka makin susahlah anda nak buat keputusan, apatah lagi harga barang sekarang sudah semakin mahal gara-gara GST. Jadi, tak perlu kemam-kemam bibir atau dok garu kepala, terus sahaja dapatkan panduan ini dengan kadar segera.

Kalau tunggu, esok lusa kena bayar lebih. Bila dah kena bayar lebih, jangan pula tinggalkan komen di bawah dengan maki hamun saya ... dah diperingatkan. Panduan ini sudah masuk batch ketiga. Dulu awal-awal harga tawaran lagi murah, hanya RM100 sahaja. Tapi itulah, saja dinaikkan untuk kurangkan saingan. Nanti bila dah ramai yang dapatkan panduan ini, susahlah nak cari makan .. ye tak? Hoho ...
Rahsia bisnes buat banner dari rumah tanpa modal

Hanya mereka yang ada iltizam kuat dan mahu benar berjaya buat duit menerusi bisnes dari rumah - bisnes banner je akan berani klik pautan di atas dan dapatkan panduan ini.

Fikir lagi? Dah nak tukar harga baru dah tu - RM235 ... jadi baik dapatkan sekarang!

{ 9 comments.. read them below or add one }

Mrs Yatie Mrs Yatie April 09, 2015
fuh mantap seh. memang hebat kawan kita tu kan :)
izzeyda izzeyda April 09, 2015
biar betul.. terbaik laa dia..
JAWATAN KOSONG TERKINI JAWATAN KOSONG TERKINI April 09, 2015
Ye memang benar dengan ilmu kita boleh buat duit dan kaya raya dan ingatlah yang penting utk menjadikan lebih baik daripada semalam..
Yuzz Yuzz April 09, 2015
Menarik jugak ni..
reezluv reezluv April 09, 2015
memang lumayan sekali..rugi le sape tak cuba
HASRUL HASSAN HASRUL HASSAN April 10, 2015
Memang tawaran ini sangat menarik .... siapa yang berjiwa usahawan pasti ambil peluang ini.
Farha Farha July 26, 2015
Boleh tahan offer ni.

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact'. Terima kasih.