Powergold – Kempen Satu Gram, Satu Bulan, Satu Keluarga. Kempen untuk menambah pendapatan dan juga pelaburan di dalam jual beli emas. Emas, satu komoditi yang tidak susut nilai, malah mendapat permintaan tinggi di pasaran, samada tempatan mahupun antarabangsa.

Kempen simpan dan pemilikan emas oleh Powergold – memudahkan sesiapa sahaja yang mungkin kekurangan modal untuk berniaga emas. Kempen satu gram, satu bulan untuk satu keluarga adalah merupakan cara terbaik untuk menyimpan dan seterusnya membuat keuntungan dalam pelaburan dan perniagaan berkaitan emas.

Powergold – Kempen Simpan Emas Satu Gram, Satu Bulan, Satu Keluarga

Powergold – Satu Gram, Satu Bulan, Satu Keluarga

Mengapa Powergold untuk Jual Beli Emas Online? 

Mengapa perlu berurusan dan berniaga emas menerusi Powergold, dan menyertai kempen satu gram, satu bulan, satu keluarga ini?

Powergold sebuah syarikat 100% bumiputera yang telah lama berkecimpung di dalam industri perniagaan emas sejak lebih 10 tahun. Syarikat ini terlibat dalam menghasilkan produk barangan emas, jualan runcit dan borong juga membeli barangan emas terpakai. Selari dengan perkembangan dan kenaikan harga emas mendadak sejak 5 tahun kebelakangan ini maka pihak Powergold merasakan sudah sampai masa untuk membuka peluang kepada masyarakat untuk memanfaatkan keadaan ini dan seterusnya menjadikan ia sebagai suatu perniagaan yang menguntungkan.

Kelebihan Berniaga Emas Powergold

Ada banyak kelebihan kepada sesiapa yang menjalankan perniagaan emas bersama Powergold ini.

  • Jual beli emas dilakukan secara online
  • Urusan jual beli emas dengan Powergold adalah lebih mudah, lebih murah, serta menjjimatkan kos
  • Powergold tidak menjalankan aktiviti pelaburan yang menjanjikan pulangan lumayan setiap bulan; berbeza dengan syarikat pelaburan emas yang lain sehingga dianggap menipu orang ramai
  • Produk pelbagai, ada jongkong emas 999.9, dinar 999.9 dan barang kemas perhiasan 916
  • Perhiasan powergold terkenal dengan kos upah yang murah
  • Urusniaga melibatkan jongkong emas dan dinar emas tidak melibatkan kos upah 
  • Ada bimbingan keusahawan untuk usahawan baru perniagaan emas – dengan modal rendah, seminar serta bimbingan dari Powergold
  • Powergold memberi jaminan 100% belian semula produknya

Satu peluang yang tidak boleh dilepaskan baik sesiapa sahaja terutama oleh usahawan yang nampak akan kelebihan berniaga emas ini dalam jangkamasa panjang.

Kenapa perlu simpan emas?


Emas adalah simpanan berharga untuk masa depan. Ia juga adalah komoditi yang sering mendapat permintaan yang tinggi setiap tahun. Walaupun ada yang nampak bahawa harga emas semakin menurun, tetapi secara keseluruhannya harga emas masih lagi tinggi jika nak dibandingkan dengan 5-10 tahun lampau.
Powergold – Satu Gram, Satu Bulan, Satu Keluarga

Powergold sedia membantu anda untuk menjadikan emas sebagai satu pelaburan dan perniagaan yang menguntungkan. Tak kira di mana anda berada, anda boleh membuat jual beli emas secara mudah. Powergold menyediakan platform secara online untuk anda berniaga emas dan mendapat keuntungan yang cukup baik.
Powergold – Satu Gram, Satu Bulan, Satu Keluarga
Untuk info lanjut mengenai pelaburan emas, kempen satu keluarga satu hari satu gram emas ini, anda boleh hubungi rakan-rakan saya ini:

Nurul Amira (Negeri Sembilan)
012-6528784
www.taukeemas.com/nurulamira

Nurfadzliana (Selangor/Kuala Lumpur)
0126802979
www.taukeemas.com/elynaz

Siti Sarah (Kedah)
0149560656
www.taukeemas.com/sarahyusof

In Sha Allah, mereka akan bantu anda untuk merealisasikan impian berniaga emas – walau apa pun tujuan anda – mahu bebas beban kewangan , hutang, jadi kaya raya, mahu jadi seorang dermawan, mencari modal perniagaan, beli tanah, beli rumah dan sebagainya.

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Emas antara aset terbaik menyimpan nilai.. ianya tidak susut seperti wang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya betul .. tak rugi simpan emas ini. Boleh jadikan sebagai bekalan kecemasan. Saya sendiri buat ...

      Padam
  2. Sy pun buat. Sy nak try apa2 saja yg bole buat duit di rumah janji halal dan modal kecil. Sy tahu ada byk . Tp sy bru nak mencuba , tlg beri tunjuk ajar

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement