Kerja dari rumah sebagai Agen Pelancongan Online. Seperti anda sedia maklum, industri pelancongan semakin berkembang saban tahun terutamanya melalui online. Ketika ini ramai diantara kita menempah bilik hotel melalui online booking dengan hotel secara terus, ada juga menempah menerusi beberapa laman web popular seperti Agoda, Booking.com, TravelAsia.com dan macam-macam lagi.

Bukan setakat booking hotel, tetapi juga membeli tiket penerbangan secara online, tiket bas ekspress, tempah kereta sewa dan macam-macam lagi. Yang jadi masalah ialah ramai yang mahu dapatkan servis ini terpaksa membuka banyak laman web semata-mata untuk membuat beberapa tempahan online ini. Betul tak?

Kerja Dari Rumah Sebagai Agen Pelancongan Online

Kerja Dari Rumah Sebagai Agen Pelancongan Online

Ramai orang terutama pelancong suka menempah dan mendapatkan servis booking hotel, booking tiket penerbangan, serta tempah kereta sewa secara online disebabkan ianya adalah mudah, boleh dilakukan di mana-mana sahaja. Malah, semasa bercuti pun mereka akan gunakan servis yang sama.

Ok. Satu peluang saya mahu kongsikan dan berikan secara percuma kepada anda.

Terima Komisen dan Income Sebagai Agen Pelancongan Online

Mahukah anda menerima komisen sebagai seorang agen pelancongan online? Anda tidak perlu keluar rumah, hanya melakukannya dengan komputer dan internet. Anda boleh melakukan kerja dari rumah sebagai seorang agen pelancongan online. Dan yang terbaiknya ialah, segala sistem telah tersedia untuk anda gunakan. Apa yang diperlukan ialah untuk anda daftarkan diri anda sahaja, dan peroleh satu laman web khas persis seperti Trivago.com yang sedang hangat dipopularkan.

Dengan pendaftaran yang anda lakukan, anda akan memiliki satu platform buat duit dan kerja dari rumah - sebuah laman web agen pelancongan yang membolehkan pelawat membandingkan harga perkhidmatan pelancongan seperti bilik hotel, tiket penerbangan, tiket bas, kereta sewa, pakej pelancongan dan lain-lain dengan mudah. Hanya dengan beberapa klik sahaja, bakal pelanggan anda akan mendapat tawaran harga terendah dari beratus pembekal pelancongan terkemuka seperti Expedia, Viator, TripAdvisor, Agoda dan lain-lain. Tidakkah ini memudahkan pengguna?

Amacam? ada seperti iklan Trivago tak?

Ok. Bezanya ialah bukan pengendali Trivago tu yang dapat komisen, tetapi anda sebagai pemilik laman web agen pelancongan online ini yang akan terima komisen. Setiap kali bakal pelanggan atau pengguna menggunakan sistem anda, anda akan mendapat komisen hasil transaksi yang berjaya.

Bagaimana Dapatkan Income dan Komisen?

Kerja Dari Rumah Sebagai Agen Pelancongan Online

Ada beberapa cabang komisen yang boleh dijana.
  1. Komisen Pay-Per-Click
  2. Komisen Jualan dan Tempahan
  3. Komisen Referral


Yang paling menarik perhatian ialah anda akan tetap terima komisen menerusi Pay-Per-Click walaupun pengguna atau pelawat ke laman web agen pelancongan online milik anda tidak membuat sebarang transaksi tempahan atau booking online! Uhh ....
Kerja Dari Rumah Sebagai Agen Pelancongan Online

Miliki Laman Web Agen Pelancongan Sendiri

Nak tahu bagaimana rupanya platform buat duit kerja dari rumah sebagai agen pelancongan online ini? Ok, saya berikan beberapa contoh laman web yang dimiliki oleh beberapa individu berbeza, yang menggunakan sistem ini.
Laman web agen pelancongan online di atas mungkin menjadi milik anda, dan anda boleh terus mempromosikannya untuk menjana income dan komisen secara berterusan selagi ada orang yang mencari penginapan hotel, tempahan kereta sewa, tempahan kursus di hotel, percutian, tiket penerbangan, pakej pelancongan dan sebagainya. Ia mungkin menjadi sumber income residual anda yang tidak terhad... hoho ..

Anda ingin mengikut jejak langkah mereka? Layari http://www.bandinghotels.com

Bukti Income Ahli Pengguna Sistem

Lihat bukti yang dikemukakan oleh pihak BandingHotels.com kepada saya mengenai income terkini salah seorang daripada mereka yang telah gunakan sistem agen pelancongan online ini.
Kerja Dari Rumah Sebagai Agen Pelancongan Online

Menarik? Tak menarik? Hoho .. siapa nak bagi walaupun hanya beberapa USD ni. Ok, buat pendaftaran secara percuma sekarang di BandingHotels.com dan mula kerja dari rumah sebagai salah seorang agen pelancongan online.

Selamat mencuba.

p.s: Program ini telah ditamatkan. Terima kasih.

9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Menarik ni. Apa salahnya mencuba kan..

    BalasPadam
  2. salah satu peluang nak buat duit jugak nie

    BalasPadam
  3. Memang menarik! Daripada duk nganga jer tak der apa-apa, baik mencuba yang ini... :)

    BalasPadam
  4. menariknya ada 3 jenis komisen. tempah online sememang sangat memudahkan.

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Dah klik pada pautan saya berikan tu - orait ... sekali lagi - http://www.bandinghotels.com/daftar

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement