Siapa nak menang hadiah wang tunai segera sebanyak RM50? Jika betul anda berminat, mari sertai satu kontest mudah yang dianjurkan oleh saya. Satu kontest untuk melihat samada kecekapan anda akan membolehkan anda menerima hadiah wang tunai segera RM50 di dalam kontest Menang RM50 Tunai Print Screen angka 7777 Likes page HASRULHASSAN.COM.

Kontest ini tiada tarikh mula dan tiada tarikh akhir kontest, tetapi ia akan dikira berakhir setelah saya berjaya mendapatkan pemenang wang tunai RM50 tunai yang memang saya nak berikan. Cara mudah sahaja untuk menang, anda hanya perlu print screen ('PrtSc' pada keyboard) yang paparkan jumlah Likes sebanyak 7777 yang muncul menerusi pop up Like FB seperti ditunjukkan di bawah ini.

Menang RM50 Tunai Print Screen 7777

Bila dah print screen paparan angka 7777 people like hasrulhassan.com dalam pop up like FB di atas, anda tanpa tunggu terus sahaja hantar di sini - http://goo.gl/TAQc6q. Sertakan akaun Twitter dan Instagram anda semasa hantar gambar di atas.

Namun sebelum itu, pastikan anda telah melakukan dua perkara di bawah ini. Mana-mana pemenang yang saya dapati langgar syarat ini akan dibatalkan kemenangan.

  1. Anda diwajibkan untuk LIKE page hasrulhassan.com 
  2. Anda perlu follow Instagram dan Twitter.

Keputusan siapa yang berjaya akan dipaparkan di bawah ini.






Semoga berjaya.

8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. RM50 tuh.. tapi kalau dah pernah like tak da peluang laa nak memang rm50 tuh.. huhuhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh. Tak ada masalah, hanya perlu print screen sahaja. Tak kira siapa yang LIKE>

      Padam
  2. Takdak instagram dgn twitter cmna?

    BalasPadam
  3. Tak faham caranya dan pemenang dikira berdasarkan like ke-7778 ke?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement