Kenal dengan nama Faizul Ridzuan? Jika anda seorang yang meminati bidang pelaburan hartanah, tentu nama tersebut tidak asing lagi bagi diri anda. Saya dapat tahu bahawa akan ada satu seminar dinamakan Havoc Hartanah 2015 yang akan menampilkan beliau sebagai salah seorang speaker.

Jujurnya. Saya tidak kenal siapa dia Faizul Ridzuan. Tetapi setelah saya berkenalan dengan seorang rakan blogger yang turut terlibat dalam bidang pelaburan hartanah iaitu Abang Ensem, maka sedikit sebanyak saya mula mencari siapakah Faizul Ridzuan ini.

Siapa Faizul Ridzuan - Speaker Havoc Hartanah 2015?

Ok. First impression. Dia seorang lelaki yang jauh lebih kacak daripada saya. Tetapi itu bukan yang paling hebat mengenai lelaki ini. Ada perkara lain yang lebih hebat perlu anda tahu.
Havoc Hartanah 2015 - Faizul Ridzuan

Faizul Ridzuan. Beliau merupakan antara beberapa individu di Malaysia yang secara diam-diam telah membuat banyak keuntungan besar di dalam bidang pelaburan hartanah di Malaysia. Anda patut kagum, kerana saya sudahpun merasa kagum.

“He was a regular employee who aspires to be financially free, before the age of 35 via investing in Malaysia properties and businesses.

He have bought 23 properties before he reached 30, starting with only RM2,000 capital. To date, he have bought properties worth multi-millions properties, and have been very fortunate to have my portfolio consistently performed above market average in both rental and capital appreciation.”

Itu bukan kenyataan dari saya. Tetapi adalah kenyataan dari seorang yang telah juga merasa kagum dengan pencapaian Faizul Ridzuan di dalam bidang pelaburan hartanah di Malaysia.

Seminar Havoc Hartanah 2015 - Masa Depan Pelaburan Hartanah di Malaysia


Havoc Hartanah 2015

Saya mahu ajak anda, yang mana berminat untuk buat duit dalam bidang hartanah supaya hadir ke Seminar Havoc Hartanah 2015. Mengapa? Kerana di situ anda akan berpeluang untuk bertemu dan mendengar segala kisah rahsia hebat bagaimana lelaki kacak bernama Faizul Ridzuan ini melakukan magis di dalam bidang pelaburan hartanah.

Faizul Ridzuan Kongsi Teknik Pelaburan Hartanah


"Teknik Menganalisa Sesebuah Kawasan Untuk Mencipta Kekayaan RM 3 Juta" oleh Faizul Ridzuan. Faizul Ridzuan berkongsi bagaimana untuk membezakan projek perumahan yang memberi pulangan yang bagus, daripada projek yang hanya biasa-biasa sahaja.

Tajuk yang cukup memberahikan untuk mereka yang tahu merebut peluang buat duit di dalam bidang pelaburan hartanah. Tajuk inilah yang bakal disampaikan oleh Faizul Ridzuan di dalam Havoc Hartanah 2015 - membicarakan soal masa depan pelaburan hartanah pada tahun 2015.

Belajar Dari Seorang Yang Bermula Dari Bawah

Faizul Ridzuan. Datangnya bukan dari sebuah keluarga kaya raya, tetapi beliau bijak mengambil peluang untuk merubah fasa kehidupan lebih baik menerusi pelaburan hartanah. Siapa kata modal kecil tidak boleh buat untung juta-juta? Jika mahu cari sifu terbaik dengan kaedah ini, maka Faizul Ridzuan adalah orang yang patut anda tuntut ilmunya

"Faizul has since written a bestseller — WTF? 23 properties by 30 — detailing his exploits in the industry, become a regular face on the property investment speaking circuit and most recently quit his day job to start a business helping others realise their property investment dreams." - The Malay Online 

People are appreciating Faizul Ridzuan. So, mengapa tidak anda?

Peluang kini terbuka luas untuk anda hadiri Havoc Hartanah 2015. Dalam Havoc Hartanah itu anda akan ketahui mengenai masa depan pelaburan hartanah di Malaysia. Ada ramai speaker hebat akan hadir untuk kongsi pengalaman dan ilmu mereka.

Speaker Pakar Hartanah di dalam Havoc Hartanah 2015

Dalam Havoc Hartanah 2015, event dua hari ketengahkan lebih daripada 10 orang speaker hebat-hebat. Hari pertama event dalam Bahasa Inggeris, dan hari kedua event di dalam Bahasa Malaysia. Mana-mana antaranya terdapat ilmu terbaik untuk pengetahuan mengenai masa depan, cara pelaburan hartanah 2015.

Untuk info lanjut, anda boleh layari - http://carirumah.com.my/havoc-hartanah

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. hartanah - hartanah ramai kisah hartanah tak pikir akhirat apakah jalan yang ditempuh halal atau haram

    BalasPadam
  2. Mark up harga itu 1 penipuan adakah halal memakan harta secara batil

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement