Keputusan kontest SEO Malaysia Best Blog 2015. Siapakah yang berjaya ungguli carian Google Malaysia untuk keyword terhangat awal tahun 2015? Kata kunci Malaysia Best Blog 2015 menjadi saingan ramai blogger Malaysia untuk muncul di top rank Google dan menang hadiah wang tunai tempat pertama sebanyak RM1500. Hadiah yang sangat lumayan untuk satu kontest SEO di Malaysia.

Saya telahpun berusaha sedaya upaya untuk kekalkan momentum blog ini agar entri saya Malaysia Best Blog 2015 berada di top rank Google Malaysia. Segala ilmu berkaitan SEO blogspot, baik yang kuning, hijau, biru, putih dan hitam telah digunakan. Namun, ia bukan mudah kerana Google sudah ada pelbagai mekanisma untuk membolehkan entri yang benar-benar ada ummmphhh berada di top rank enjin carian mereka.

Keputusan Kontest SEO Malaysia Best Blog 2015

Siapa yang akan menang dalam kontest SEO Malaysia Best Blog 2015?
Top 3 Google Malaysia Best Blog 2015

Keputusan penuh akan diketahui selepas penganjur kontest iaitu OhDuit.com membuat penilaian pada jam 10 malam 31 Mac 2015. Jadi, semua peserta yang menyertai boleh menjadi bakal pemenang di dalam kontest ini.

Saya mengucapkan tahniah kepada rakan blogger yang menang kontest SEO ini. Anda memang layak dianggap sebagai salah satu Pakar SEO Malaysia.

Semoga kontest ini telah memberikan manfaat kepada semua peserta untuk aplikasikan teknik SEO sehingga ke saat akhir kontest ini.

Senarai pemenang boleh diketahui di sini - Senarai Pemenang Kontest SEO Malaysia Best Blog 2015

10 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. ok lah tu nombor 3.blog saya langsung tak tersenarai.heheee

    BalasPadam
  2. tahniah kepada semua yang memang terutama yang memang hadiah utama...yang penting dapat belajar sesuatu yang baru dalam kontest kali ini...

    BalasPadam
  3. Tahniah kepada semua pemenang top 1 hingga ke top 3. korang memang power SEO dan layak menang. Moga ada lagi contest SEO lain bolehlah kita lawan lagi supaya SEO lebih mantap daripada biasa.

    BalasPadam
  4. Tahniah buat semua blogger yang berjaya dalam contest SEO Mslaysia Best Blog 2015.

    BalasPadam
  5. Saya google pakai keyword tu...blog HH rank pertama...

    BalasPadam
  6. tahniah pada yang menang..hurm..aku rasa nak buat juga nampaknya..tapi taktau la mana nak cari sponsor..ehehe

    BalasPadam
  7. Memang hebat la siapa yg menang ni,hadiah pun masyuk betul ;)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement