Gadis bernama Nora dicari oleh lelaki dipercayai warga Bangladesh. Uhh kesian pulak bila lihat dan baca status lelaki ini yang diambil dari status laman sosial Facebook. Tak diketahui siapakah lelaki yang dipaparkan, dan tidak tahu juga siapakah gadis bernama Nora yang dimaksudkan oleh lelaki ini.

Hmm .. status seperti ini mengingatkan saya akan kejadian-kejadian lalu mengenai lelaki warga asing yang sering memperdaya gadis-gadis tempatan. Malah ramai gadis-gadis tempatan yang cun melecun, awek lelawa yang telah menjadi 'kepunyaan' dan milik lelaki-lelaki warga asing ini.

Gadis Bernama Nora Dicari oleh Lelaki Bangladesh

Gadis Bernama Nora Dicari oleh Lelaki Bangladesh

Tajuk berita gadis tempatan jadi mangsa tipu lelaki warga asing satu waktu dulu memang hari-hari ada, tetapi itulah ... bukan semua benda yang berada di atas akan kekal di atas. Gadis-gadis Malaysia sudahpun tahu teknik dan taktik ayat power warga asing terutama dari Bangladesh, Pakistan dan Nepal yang berhidung mancung ini, jadi mungkin ini masa dan ketika untuk mereka pula mengecewakan mereka.

Mungkin selepas ini, lelaki tempatan akan dapat lebih peluang untuk tackle dan mengorat gadis impian mereka. Dah kurang saingan. Malah, ramai gadis dan wanita Malaysia yang dah sedar bahawa ramai lelaki Malaysia sebenarnya berjiwa romantis macam drama Teman Lelaki Upahan atau dalam Suami Sebelah Rumah... hoho.

Tak disangkal wanita dan gadis tempatan memang ada daya tarikan tersendiri, saya pernah ceritakan Mengapa Lelaki Pakistan Cinta Wanita Tempatan. Mereka ini bukan saja-saja nak kahwini wanita dan gadis tempatan, tetapi ada maksud dan niat lain... hoho.

Dek kerana status lelaki yang saya fikir seorang warga Bangladesh, maka jatuhlah saham gadis bernama Nora. Sib baik si Nora ni tak ada facebook kalau tak tentu status tu dah ada warna biru .. dan pastinya akan dimengorat oleh lelaki-lelaki lain.. hoho.

Buat wanita Malaysia, jangan sampai dikenali satu dunia sebagai wanita muka cantik tetapi tidak boleh percaya .. haha .. adeh.

11 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Adeh...bahaya bangat.,,.tak de kerja lain kot..tu pasal kes main tipu nie...

    BalasPadam
  2. Siapa tipu siapa kali ni, bikin malu awek Malaysia je ni...heee

    BalasPadam
  3. Aduh kesian dia...Dah jatuh cinta pula tu....kerana nila setitik rosak susu sebelanga...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hmm takpe kes camni, jadi terselamatlah anak2 gadis dari dibawa ke luar negara ... hoho ..

      Padam
  4. Boeh jerit jerit lepas ni..nepalo nepalo..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha.. aku tunggu je blogger MB datang komen.

      Padam
  5. buat malu wanita malaysia. patut org ckp jgn percaya sgt kt wanita zaman skrg. segelintir sahaja yg buat mcm ni. so jgn la terasa kalau tk buat. hihi

    BalasPadam
  6. Ini adik manis ingat itu millionaire Shahrukhan tapi rupanye memang org bangladesh datang malaysia cari kerja punya ma...

    BalasPadam
  7. Baru buku bertemu dengan ruas..hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement