Mencari kosmetik halal dan selamat serta mendapat pelbagai pengiktirafan terbaik? Jika anda mahu pentingkan kosmetik dengan ciri-ciri ini, maka seharusnya anda mencuba produk-produk terbaik daripada SihatDanAnggun.com. Produk kosmetik yang disertakan sijil halal Jakim, berdaftar dengan KKM dan telah mendapat pelbagai anugerah luar dan dalam negara.

Rangkaian produk-produk kosmetik dari SihatDanAnggun.com bukanlah produk murahan yang sekadar untuk memenuhi lambakan produk kecantikan dan kesihatan yang ada. Saya dapati SihatDanAnggun.com menyediakan produk-produk yang diiktiraf terbaik, disertai dengan bukti-bukti nyata bukan setakat testimonial atau kata-kata dan iklan gah.

Kosmetik Halal Selamat Bersama SihatDanAnggun.com

Kosmetik Halal Selamat Bersama SihatDanAnggun.com
Produk kosmetik SihatDanAnggun.com ada sijil pengiktirafan terbaik, selain sijil halal dari Jakim, begitu juga sijil kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia) dan sijil pengilangan GMP. Ia juga lulus ujian dari SIRIM, membuktikan bahawa produk-produk dari SihatDanAnggun.com adalah produk yang ada kualiti diiktiraf.

Produk Kesihatan dan Kecantikkan Terbaik Menang Pelbagai Anugerah

Produk kosmetik halal herba halal selamat

Produk kosmetik untuk kecantikan serta produk kesihatan keluaran syarikat ini pernah memenangi anugerah Best Halal Cosmetic – Malaysia Halal Excellence.

Ia menggunakan sumber herba di dalam penghasilan produk kosmetik halal dan selamat. Herba alam ini sudah menjadi antara amalan turun temurun terbaik serata dunia dan telah terbukti berkesan dari generasi ke generasi.

Wanita zaman dulu banyak yang cantik dan menawan kerana menggunakan kosmetik berasaskan herba ini. Wanita ketika ketamadunan Mesir misalnya, mereka menggunakan kosmetik herba seperti minyak dan pewangi untuk mencantikkan wajah dan tubuh. Manakala di Rom, wanita menggunakan herba madu dan telur untuk kelihatan sihat dan anggun.
Produk kosmetik halal herba halal selamat

Kajian Hasil Ekstrak Semulajai Herba

SihatDanAnggun.com menyediakan pelbagai produk hasil ramuan herba terbaik, dan bukan dari bahan kimia yang adakala boleh mendatangkan kesan sampingan yang parah. Mengikut kajian saintifik, antara ramuan herba berkesan untuk dijadikan kosmetik herba adalah lempoyang, halia, sireh, serai, lengkuas, manjakani dan banyak lagi. Berdasarkan kajian yang dilakuka oleh pihak SIRIM ekstrak ini mempunyai bahan antioksidan yang tinggi untuk membantu meningkatkan kesihatan kulit.
SihatDanAnggun.com - Rangkaian Prodok Kosmetik Herba Selamat dan Halal

Berminat nak mencuba dan mengetahui mengenai produk ini?

SihatDanAnggun.com
TTDI Shah Alam

Telefon/WhatsApp/SMS: 018-2106625
Email: pelangihias@gmail.com atau sirehemashq@gmail.com
FB: https://www.facebook.com/1sihatdananggun

 [advertorial]

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. semakin banyak produk kecantikan di pasaran, pastinya memberikan pengguna Islam pilihan yang banyak... terima kasih untuk maklumat ini

    BalasPadam
  2. saya pening nk beli produk apa!saya hanya mencari pencuci muka yg mmpunyai bahan aktif yg mmpu mngurgkn comot d wajah saya..شكرا

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement