Baru-baru ini, saya dapat tahu ada satu laman web sedang membangunkan direktori untuk memuatkan dan menyenaraikan kontraktor-kontraktor rumah di Malaysia. Direktori ini bakal dijadikan rujukan samada untuk kontraktor dan rakyat Malaysia bagi kenalpasti masalah dan menyelesaikannya menerusi senarai kontraktor yang ada.

Picafix.com, dengan aplikasi yang sedang dibangunkan untuk mudahkan penyelesaian masalah mengenai kerja-kerja melibatkan kontraktor rumah di Malaysia. Menerusi carian berdasarkan kategori kerja dan juga lokasi, pengguna berdaftar dengan Picafix boleh mendapatkan senarai kontraktor bertauliah dan diyakini akan kerja terbaik mereka menyelesaikan masalah.

Direktori Kontraktor Rumah Malaysia

Direktori Kontraktor Rumah Malaysia
Mudah kan? Itulah antara konsep penting yang akan ada di dalam Picafix.com. Saya sukacita nak war-warkan Picafix.com ini sebagai sumber direktori kontraktor rumah yang telus di Malaysia. Paling menariknya ialah anda boleh lihat bagaimana kontraktor-kontraktror terlibat memperlihatkan kesungguhan kerja menerusi video-video disediakan di dalam Picafix.com
Video - Tips Memasang Lampu dan Wiring Rumah
Video di dalam Picafix.com mempertontonkan mengenai panduan memilih kontraktor daripada kontraktor itu sendiri. Anda akan tahu bagaimana nak tahu samada pemilihan kontraktor rumah anda tepat dan berkebolehan dalam menyelesaikan masalah berkaitan rumah dan kediamaan anda.

Apa maksud kontraktor rumah ini?

Ok, ia melibatkan handyman, atau kerja rencam seperti membaiki paip air, kerja ubahsuai, membaiki bumbung bocor, ini termasuklah kerja-kerja seperti memasang grill rumah, menukar lantai, menghias dinding, mengecat, elektrikal dan sebagainya.

Video Mengenai Picafix


Mudahkan? Sudah ada laman web yang turut bakal menyediakan perisian untuk mencari dan mendapatkan kontraktor berkaitan dengan masalah yang dihadapi. Dengan klik klik, anda sudah boleh hubungi kontraktor yang diyakini akan kerja terbaik mereka. Dengan video dan testimoni, ia akan menjadi antara faktor untuk memilih kontraktor yang hasilkan kerja penyelesaian masalah yang pasti memuaskan.

Daftar Percuma Untuk Akses Picafix.com

Daftar percuma sekarang di Picafix.com untuk mendapat hebahan, makluman dan informasi berkaitan Picafix.com dan isi kandungannya. Ia akan dilancarkan kelak, dan bakal menjadi antara direktori kontraktor rumah paling mudah dan diyakini di Malaysia.

Jadilah antara yang terawal mendaftar PERCUMA dan dapatkan info-info berkaitan mengenai kontraktor Malaysia selain video yang akan membantu anda dalam kerja-kerja penyelesaian di rumah.

Daftar di sini untuk akses tips berkaitan penyelesaian masalah anda, khas dari kontraktor rumah Malaysia Picafix.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement