Toppik berjaya lebatkan rambut saya dalam masa 30 saat!! Adakah anda mahu rambut yang lebat dalam masa 30 saat? Jika anda seperti saya yang sudah menipis rambutnya, maka anda tentu mahu tahu mengenai produk pelebatan rambut yang saya mahu kongsikan ini.

Yes. Seriously, ia satu produk yang cukup hebat. Rambut boleh lebat dalam masa 30 saat! Macam magik!

Saya terjumpa produk ini menerusi satu video di YouTube. Almaklumlah, rambut di kepala saya dah makin kurang, tak percaya boleh tanya rakan-rakan blogger yang dah pernah jumpa saya di SBB2014 dan beberapa kenalan IM di Gathering Infokerjaya. Normallah bagi lelaki yang semakin 'dewasa' banyak rambut hilang .. ye tak?

Toppik Lebatkan Rambut 30 Saat !!

Toppik Lebatkan Rambut 30 Saat
Tapi penyelesaian dah saya jumpa. Saya dah dapatkan produk hebat yang boleh membuatkan rambut saya sekarang nampak lebat dan hebat dalam masa 30 saat! Saya membeli produk pelebatan rambut ini di Toppik Malaysia menerusi pautan www.toppikmalaysia.com.

Sehari saya order, terus dapat pada keesokkan harinya. Jadi, dari segi servis Toppik Malaysia dah berjaya membuat saya impress. Order produk 1 Disember, 2 Disember dah tiba depan rumah menerusi pos. Mana tak impress ye tak?

Hoho .. dapat je bungkusan, terus saya buka ...
Toppik Lebatkan Rambut 30 Saat

Percubaan Dengan Rasa Ragu-Ragu

Saya akui, pada permulaan nak mencuba produk ini, saya memang ada rasa ragu-ragu. Tapi sebab dah beli, takkan tak cuba pulak ye tak ...

Tak sabar mencuba. Mula saya gunakan yang pertama tu, Toppik Hair Buiding Fiber, letakkan atas rambut terutama bahagian kepala yang rambutnya nampak menipis. Lepas tu, saya gunakan pula Toppik FiberHold Spray. Dan hasilnya ...
Tips lebatkan rambut dengan cara mudah dan berkesan
Memang menakjubkan. Bahagian rambut nipis tetiba jadi macam tebal, dan kelihatan lebat. Macam magik, terus terasa kekacakkan saya bertambah sebanyak 50 peratus ... hoho. Nampak natural, seperti rambut asal. Oh ya, saya pilih warna hitam, jadi rambut bahagian yang menipis itu nampak normal tebal hitam. Ada warna lain, tapi saya pilih hitam sebab rambut saya masih banyak warna hitam walaupun umur dah nak lepas angka 30an.

Saya curious nak tahu. Bagaimana magik ini boleh terhasil?

Menurut laman web Toppik Malaysia, produk ini menggunakan gentian microfibers kecil yang melembarkan sistem struktur rambut sedia ada, Bahan aktif yang digunakan merupakan keratin, sejenis protein yang merupakan bahan sama terdapat pada rambut asal dan juga pada kuku manusia.

Toppik Hair Building Fibers are actually natural Keratin of the highest grade, the same type of protein found in real hair. The Fibers have a strong natural static charge that creates a magnetic effect, tightly binding Toppik Hair Building Fibers to even the finest strand of human hair.
Toppik lebatkan rambut hanya dalam 30 saat
Produk ini menggunakan sumber alam seperti keratin, vitamin dan vitamin c untuk hasilkan serat bagi membolehkan rambut nipis kelihatan lebat. Menariknya ialah, serat itu terhasil dari bahan organik keratin protein biri biri, jadi ia adalah halal.

Dapatkan Produk Toppik Malaysia Dengan Harga Promosi

Saya beli menerusi Toppik Malaysia dengan harga promosi Combo Set - RM110. Agak kecewa sedikit kerana saya baru tahu ada set lebih nilai yang kini ditawarkan. Anda mungkin boleh mendapatkan satu promo set dengan harga pengenalan RM170, merangkumi 4 dalam 1, yang pastinya akan berikan lebih efek terbaik untuk menjadikan rambut anda lebat dalam masa kurang 30 saat!
Produk terkini melebatkan rambut

Tapi saya tak pasti samada tawaran itu masih ada, cuba anda lihat samada ada lagi tak tawaran yang saya maksudkan itu di sini - Toppik Malaysia Special Offer !!

Saya dah mencuba, mahu lihat kesan produk hebat dari Toppik Malaysia ini, jangan lupa untuk follow instagram saya bagi melihat kesan terus saya menggunakannya. 

Hoho .. jangan lupa like banyak-banyak gambar saya yang dah semakin tebal rambutnya tu ye.

Pastikan selepas anda baca blog post saya ini, check out produk yang boleh buat rambut lebat dalam masa 30 saat ini, dan dapatkan tawaran special yang disediakan .. ianya terhad dalam jangkamasa tertentu. Jadi, jangan lepaskan peluang ini.

Peringatan ikhlas, selepas menggunakan produk Hair Building Fiber, rambut akan terasa sedikit kasar kerana gentian yang terhasil, jadi untuk setelkan masalah tu kena gunakan Fiberhold Spray bagi nampak ia lebih bermaya dan bersinar.

Untuk cuci, anda kena shampoo elok-elok supaya rambut kembali ke bentuk asal.

Selamat mencuba.

[advertorial]

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Wah! Muda 10 tahun le... :)
    Lebat xnak...tapi hilangkan uban ade tak...hehe

    BalasPadam
  2. wow....menarik nih... mesti cuba... hahaha...tapi rasanya tak sesuai la saya nak pakai. lebih selesa kosong...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement