12 November 2014

Cantiknya Indahnya Bunga Cameron Highlands

Cantiknya Indahnya Bunga Cameron Highlands - Wordless Wednesday - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat boleh menerangkan segalanya.

Gambar Bunga-Bunga di Cameron Highlands, Pahang, Malaysia

Gambar bunga cantik Cameron Highlands
Gambar bunga cantik Cameron Highlands
Bunga Rose Cameron Highlands
Lily Cameron Highlands
Bunga Kekwa di Cameron Highlands
Bunga cantik di Cameron Highlands, Pahang, Malaysia
Bunga cantik di Cameron Highlands, Pahang, Malaysia
Bunga cantik di Cameron Highlands, Pahang, Malaysia

p.s: Gambar diambil menggunakan kamera DSLR Sony A-200

Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

10 Komen

Cantik dan indahnye bunga di Cameron Highlands di sebalik cerita penanamannye....

rehatkan mata lihat gambar bunga ini, fikirran pun boleh tenang

Subhanallah...memang cantik

KF ni study je pahang.. nk lawat tu adoi.. dengan banjirnya skrng kan.. huu

Saya pun pakai SONY DSLR. SOny punya kamera mmg puas hati dan bagus walaupun agak underdog dikalangan kaki DSLR.

Hmm ... mahal sikit lens dia ..

memang cantiklah...terasa ada kat sana pulak...

suka pergi cameron tapi tak tahan perjalanan nak ke sana. mesti mabuk.


EmoticonEmoticon