Langkau ke kandungan utama

Madu Lebah Pokok Tualang Asli Madu Warisan

Madu lebah Tualang asli. Jika ditanya mana nak dapat madu lebah pokok Tualang yang asli, maka jawapan saya ialah Madu Warisan. Madu Warisan, jenama yang diyakini memberikan madu lebah dari pokok Tualang yang dijamin asli, bersih dan berkhasiat. Anda boleh dapatkan dengan mudah secara online di laman web Madu Warisan.

Awas. Ada yang menjual madu Tualang yang tiruan. Pastikan anda mendapatkan madu lebah asli. Memang dah banyak terdapat di pasaran terbuka. Kalau di pasar-pasar malam dan pasar sehari, ada je yang jual madu yang telah dicampur sedikit air dan gula. Malah, kat kedai-kedai pun ada yang jual madu yang bukan original.

Madu lebah yang bukan asli, jika dianggap sebagai madu lebah asli dan cara makan pun ikut madu asli, nanti boleh memudaratkan kesihatan.

Madu Lebah Pokok Tualang Asli Madu Warisan

Madu lebat pokok tualang asli beli online

Madu lebah asli memang banyak kebaikannya, antaranya membantu merawat batuk yang kronik,asma, pulihkan tenaga dalaman dan luaran, bantu menyelesaikan masalah selsema dan resdung, meningkatkan daya penglihatan, dan bantu mereka yang ada masalah sukar tidur.
Dalam kebanyakkan perubatan tradisional mahupun petua orang tua-tua, madu lebah pokok Tualang asli boleh memberikan keremajaan pada wajah, dan langsung membuatkan orang yang mengamalkannya nampak awek muda.

Madu Lebah Pokok Tualang Terbaik dan Sukar Didapati

Kenapa lebah madu daripada pokok Tualang? Pokok lain macam pokok bunga tak baguskah? Sebenarnya madu lebah daripada pokok Tualang merupakan madu hasilan terbaik dan paling bermutu tinggi. Nak dapatkan madu lebah asli daripada pokok Tualang bukannya mudah sebenarnya. Mana nak cari pokok Tualang, yang merupakan pokok hutan ni .... Pokok Tualang tinggi melangit, nak ambil madu dari sarang lebah bukan mudah. Nak panjat, pokoknya tinggi. Dah sampai ke atas, risiko pula disengat lebah. Begitulah Allah aturkan untuk sesuatu yang ada ribuan kebaikan dan penawar.
Madu Lebah Pokok Tualang Asli Madu Warisan
Kehebatan madu asli bukan hanya disebut dari mulut ke mulut, malah dalam Al Quran sendiri telah menceritakan akan kehebatan madu lebah ini.

"Dan Tuhanmu mengilhamkan kepada lebah: "Buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu dan di tempat-tempat yang dibina manusia".

"Kemudian, makanlah dari tiap-tiap macam buah-buahan dan tempuhlah jalan TuhanMu yang dimudahkan bagimu. Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat ubat yang menyembuhkan bagi manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda (kebesaran Tuhan) bagi orang-orang yang memikirkan" (Surah An-Nahl Ayat 68-69)

Nasib ada Madu Warisan yang boleh anda dapatkan dengan mudah. Madu Tualang Warisan merupakan madu asli daripada pokok Tualang yang telah diuji akan mutunya. Ia telah diuji di makmal UNIPEQ, UKM. Madu asli Madu Tualang Warisan bukan sahaja teruji mutu, tetapi juga dihasilkan dengan 100 peratus tapisan terbaik dan halal.
Madu Lebah Pokok Tualang Asli Madu Warisan
Dapatkan madu asli pokok Tualang hanya dari Madu Warisan. Dapat elak kena tipu. Dapat elak dari berlaku mudarat. Anda dapat produk terjamin halal, ada sijil ujian sah, dan semua ini boleh dilakukan hanya menerusi internet, tak perlu keluar rumah, atau susah payah masuk hutan cari pokok Tualang.

Madu Warisan ada, mudah cepat halal bermutu. Madu terbaik daripada lebah madu asli pokok Tualang.

Dapatkan menerusi:
Puan Raha Kamal
SMS/ Whatsapp 012-205 8864
https://www.facebook.com/MaduTualangWarisan
Boleh terus beli online di www.maduwarisan.my
Madu lebah asli pokok tualang




Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

  1. dah pernah try, memang sedap sangat !

    BalasPadam
  2. Dah lali kena tipu penjual madu, kata ori tp rupanya cetak rompak..

    BalasPadam
  3. harap-harap madu yang ni 0% tipu..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact Me'. Terima kasih.

Popular

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…

Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah

Cari lubuk tudung dan telekung dengan harga murah? Aha .. kalau anda seorang peniaga untuk pakaian wanita terutama menjual tudung dan telekung .. anda tentu mahu pergi ke tempat yang akan saya nyatakan nanti.

Ia adalah tempat di mana anda boleh dapat pelbagai jenis pakaian wanita dari tudung, telekung, skarf, blouse, jubah, seluar serta kain ela. Yang menariknya ialah, ada di antaranya adalah dari jenama-jenama terkenal tapi dengan harga yang mampu buat anda memborong sampai sepuluh hingga dua puluh helai dengan senyuman manis.
Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah Lubuk yang saya maksudkan ialah Pasar Kemboja Parit Buntar. Ia merupakan tempat setempat yang menjual pakaian wanita dengan harga murah dan berpatutan. Pasar Kemboja ini unik kerana ia terletak di dua sempadan negeri iaitu Perak dan Pulau Pinang.

Jika anda ke sini, anda tentu terkejut apabila mendapati ada peniaga-peniaga ini datangnya dari seluruh Malaysia. Malah ada yang datang dari kawasan beli-belah terkenal tatkala Ram…

Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan Dengan Produk Sendiri?

Siapa yang tak teringin nak jadi jutawan kan? Sejak saya menjadi seorang blogger sepenuh masa sejak 2010 ni, saya dah nampak ramai rakan-rakan saya yang jadi jutawan. Dulu, mereka sama-sama tulis blog, tapi kini sudah berbisnes dengan produk sendiri. Awalnya untung sikit .. tapi sekarang, dah boleh dianggap sebagai jutawan.

Susah ke nak jadi jutawan ni? Ok ... mari kita semak dulu apa maksud jutawan ni. Jutawan bermaksud seseorang yang mempunyai wang atau harta yang bernilai berjuta-juta ringgit. Kalau anda ada wang atau harta lebih dari juta - ada billion, anda tetap dipanggil jutawan. Dalam bahasa Malaysia, tiada perkataan khusus untuk seseorang yang miliki wang atau harta berbillion ringgit.  Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan? Sekarang anda dah tahu apa maksud jutawan. Jadi, jika anda nak jadi jutawan .. misi anda mestilah untuk mempunyai dan memiliki wang atau harga lebih dari sejuta ringgit. Capai je harta bernilai juta, maka dah boleh dapat title jutawan (dari segi istilah).

Tak a…