Qunut Nazilah #PrayForGaza -Wordless Wednesday - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat boleh menerangkan segalanya.

Qunut Nazilah #PrayForGaza

 

#SaveGaza #PrayForGaza #GazaUnderAttack



Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

7 Komen

Sedih tgk keadaan umat islam di sana.. perhatian dunia skrng sibuk dialihkan pada world cup meanwhile org kt sana hari2 mati kene bom.. agenda yahudi laknatullah


Jom Terjah : Be Human and Save Gaza!!! :'(


Reply

sedih sangat...hati yang merasa tidak sama dengan mata yang melihat dan telinga yg mendengar..
sampaikan pertolongan kita melalui doa ..
semoga kemenangan buat Umat Islam..

Reply

Sayu hati melihat umat Islam dibunuh seolah-olah nyawa tak bernilai sama sekali. Jadi, jika ada sesiapa yang berjihad mengangkat senjata di Gaza, adakah akan dilabel sebagai pengganas juga?

Reply

perasaan bercampur baur. begitu kuat rakyat palestine harungi dugaan hidup dan sungguh tabah mereka hadapinya

Reply

Speechless.. Hanya mampu berdoa utk keselamatan mereka.. :(

Reply

perit terkenangkan mereka disana... tapi disini hanya mampu berdoa :(

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.