Siapakah blogger Malaysia paling berpengaruh? Haa .. tetiba sahaja persoalan ini muncul di benak fikiran. Adakah anda tahu? Tak tahu, okey ... in Sha Allah, saya akan beritahu anda di dalam entri ini, dan berikan sebab mengapa.

Siapa blogger berpengaruh Malaysia patut tahu supaya anda boleh dapat impak dengan pengaruh yang ada pada blogger seperti ini. Blogger berpengaruh saya kategorikan kepada blogger yang penulisannya akan berikan impak samada secara tidak langsung dan langsung. Blogger berpengaruh datangnya dari sebuah blog berpengaruh. Blog yang ada pengaruh pula punyai beberapa signal yang menjadikan ia berpengaruh.
blogger paling berpengaruh di Malaysia

Siapa Blogger Berpengaruh Malaysia?

Dalam dunia blog Malaysia; ramai blogger ambil 2 aspek penting dalam menentukan pengaruh sesebuah blog. Salah satunya ialah menerusi Page dan Domain Authority. Saya pernah ceritakan dua perkara penting ini sebelum ini. Jika anda kurang faham, anda samada boleh cari entri tersebut di dalam blog saya atau boleh sahaya Google dua perkataan tersebut.

Siapa blogger berpengaruh di Malaysia? Pada saya, blogger paling berpengaruh ialah blog 1Malaysia yang dipunyai oleh Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak. Selain daripada Google Pagerank yang tidak terlawan mana-mana blog di Malaysia, blog 1Malaysia mempunyai pengaruh daripada segi bilangan backlinks yang cukup banyak. Salah satu aspek penting yang menentukan pengaruh blog tersebut.
blog 1malaysia
Ini sekadar pendapat saya. Anda mungkin ada cadangan lain, blogger paling berpengaruh di Malaysia.

Ehemm. tapi menurut beberapa laporang yang telah dikeluar dan diterbitkan pada penghujung tahun 2013, telah dipastikan beberapa orang blogger paling berpengaruh di Malaysia.
Rujukan diambil dari sini - 10 Personaliti Media Sosial Paling Berpengaruh


8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. HH pun blh thn pengaruhnya...

    Selamat menunaikan ibadah puasa buat HH sekeluarga..

    BalasPadam
  2. Selamat berpuasa...bagi saya, bro HH pon ada pengaruh tersendiri...

    BalasPadam
  3. salam ramadan almubarak abg hasrul lama xsinggah heheh

    BalasPadam
  4. betul... bro Hasrul pun antara yang terpengaruh jugak sebenarnya :) Salam Ramadhan bro..

    BalasPadam
  5. banyak blog berpengaruh..kalau bagus blog dia lagi berpengaruh blog tu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement