Selamat Pengantin Baru buat rakan blogger +baby comel, yang rasanya dah tak boleh jadi baby dah .. hahaha... Tahniah, saya ucapkan kepada rakan blogger ini yang pernah saya ketemui semasa di #SBB2014 #SBBYEOS2014 (Majlis Sepetang Bersama Blogger).

Pemilik blog Baby Comel ini telah akhiri zaman bujang pada 24 Mei 2014 yang lalu. Saya ada terima jemputan di Bota, namun atas sebab tertentu saya dan keluarga tidak dapat hadirkan diri. Mohon maaf kepada tuan punya badan.

Saya dah rancang nak tulis entri ini lama dah, cuma rasa tak best kalau tidak disertakan gambar perkahwinan blogger ini sebagai penyeri isi kandungan. Alhamdulillah, rakan blogger ini sudi berkongsi beberapa gambar perkahwinannya, yang saya cilok tanpa beritahu .. huhuhu.. harap yang empunya diri tak saman saya kerana buat entri ini dengan gambar yang memandai ambil tanpa kebenaran.

Selamat Pengantin Baru Blogger Aima Babycomel

Sekali lagi, saya ucapkan tahniah dan selamat menempuh alam rumahtangga yang serba mencabar. Ingatlah dalam perkahwinan akan ada 3 fasa ujian besar, dan siap sedialah untuk hadapi ujian ini sebagai isteri. Bukan mudah nanti, hanya cekal hati, kesabaran dan ketelusan ikhlas diri yang akan mengekalkan keharmonian rumahtangga.

Gambar Pengantin Baru Blogger Aima Babycomel


Kredit Foto: FB Aima Babycomel dan Coffee Prince

11 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Selamat pengantin baru buat pasangan...

    BalasPadam
  2. Selamat pengantin baru juga :)

    BalasPadam
  3. comel betul laa kak aima babycomel nihhh.. hehe :)
    selamat pengantin baru! :)

    BalasPadam
  4. Wah.. selamat pengantin baru..
    bila pulak turn saya ye.. haha

    BalasPadam
  5. selamat pengantin baru.. memang comei lah...

    BalasPadam
  6. Selamat pengantin baru aima. sory x dapat hadir.

    BalasPadam
  7. plan memang nak pergi..tapi nak buat macam mana,prancangan tu tak jadi

    BalasPadam
  8. Memang Aima sangat2 comel. Beliau sangat2 peramah. Kenal di SBBYEOS2014 juga. Pun tak dapat pergi juga dan memang tak buat pun apa2 entri blogger yang berjaya menamatkan zaman bujangnya. Tak pasti bila boleh buat. Tahniah buat Aima yg comel

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement