Kelab Blogger Belia Malaysia - sebuah kelab blogger yang saya wujudkan sejak beberapa bulan lalu, alhamdulillah semakin ramai ahli terutama blogger Malaysia yang dah sertai. Terkini, jumlah ahli sudah sampai 7 ribu. Terima kasih kepada mereka yang sudi join Kelab Blogger Belia Malaysia.

Idea nak wujudkan sebuah group di facebook ini bermula apabila saya terlihat banyak program-program belia yang dibuat di negara kita. Jadi, saya gunakan platform ini untuk beri peluang blogger Malaysia sertai kelab ini. Satu bentuk peluang dan untuk tingkatkan jenama. Semua orang tahu, facebook boleh menjadi satu jambatan mudah untuk connect dengan mana-mana badan yang ada kaitan dengan belia di Malaysia.

Kelab Blogger Belia Malaysia

Kelab Blogger Belia Malaysia

Kepada rakan-rakan yang belum sertai Kelab Blogger Belia di facebook, bolehlah apply tanpa sebarang terma syarat berat, cuma anda dinasihatkan untuk gunakan dengan sebaik mungkin tanpa ganggu gugat perasaan blogger lain.

Saya tegas ooo dalam Kelab Blogger Belia tu, mana-mana yang dok promosi bisnes secara direct .. memang saya keluarkan, dan banned. Tapi, kalau empunya diri sedia maklum dan bagitahu tak lakukan lagi, saya akan masukkan kembali .. in Sha Allah. Semua orang boleh ping dan kongsikan segala penulisan entri dalam blog di situ. Cuma kena faham, kalau boleh biar entri yang ada info, ada manfaat ... jika ada blog yang ping entri copy-paste 100 peratus, saya juga akan banned.

Hehehe.. nampak macam rigid sikit, tapi nak jaga keharmonian dan pastikan Kelab Blogger Belia itu boleh diketengahkan, maka perlu saya lakukan seperti itu. Jangan marah ye ...

Ok, jemput semua blogger Malaysia join Kelab Blogger Belia tu di facebook.

Boleh jenguk dulu di sini - https://www.facebook.com/groups/kelabbloggerbelia/

Oh ya, nanti ada kontes/giveaway khas untuk rakan-rakan blogger di situ. Saya akan anjurkan apabila capaian 7000 ahli dicapai kelak, in Sha Allah.

12 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Saya dah apply tu.. tunggu tu HH approve jer

    BalasPadam
  2. baguslah HH kawal entri yg masuk dlm group ni...so takdalah ada entri yg agak berunsur 18SX, provokasi dan sbgnye...

    BalasPadam
  3. Saya dah lama join. Bagus tengok network berkembang..nak buat GA pun senang.. hehe

    BalasPadam
  4. Tinggal 600 peserta lagi dalam tu.. lepas ni bro boleh lah buat kontest.. hehe

    BalasPadam
  5. saya dah join tu. hahaha. tq admin.

    BalasPadam
  6. Okey saya pun mahu join juga dengan group ini hhehe :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement