Langkau ke kandungan utama

Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang

Siti Sab, antara blogger terawal yang saya 'kenal' dalam dunia blog Malaysia. Dulu, dok bangku sekolah lagi, sekarang .. alhamdulillah, dah selamat menjadi tunangan orang. Tahniah saya ucapkan kepada Siti Sab atas pertunangannya pada 7 June 2014.

Siti Sab ni kira blogger lama gak ni, dah berblog sejak tahun 2010. Masa ini juga saya kenali dia sebagai blogger. Macamana saya boleh kenal? Kalau tak silap menerusi blogwalking ... haaa untung kalau rajin blogwalking ni, leh eratkan silaturrahim sesama blogger ... :)
blogger cun Malaysia
Siti Sab atau Siti Sabariah Mohamed Yusoff, adalah blogger Negeri Sembilan berasal dari Jelebu. Wow .. gadis Jelebu ... hehehe .. terus teringat lagu Gadis Jolobu nyanyian Dato Hattan dengan Waris.

Antara rakan blogger saya yang baik hati benarkan saya gunakan gambar photoshoot dia untuk entri-entri berkaitan cinta ... huhuhu.. satu waktu dululah, kiranya ibarat penghias entri sayalah.

Sekarang, nampak gaya macam dah kurang aktif dengan blog, mungkin sebab sibuk buat bisnes online kot ... :) atau banyak kerja dapat tawaran buat photoshoot.

Jika nak kenal dengan blogger cantik ini, bolehlah jenguk blognya di sini - www.sitisab.com

Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang 

Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang
Apapun, saya sekali lagi ucapkan tahniah dan selamat menjadi tunangan orang buat Siti Sabariah (nama memang klasik kan?). Dan pada mereka, Siti Sab tidak bertunang dengan ahli musik ehh .. dia bertunang dengan siapa, kenalah tanya pada empunya diri nanti, in Sha Allah ... dia akan baca komen-komen anda di entri ini (konfiden je).

Gambar dan Foto Blogger Siti Sabariah Bertunang

Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang
Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang
 Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang
Kredit Foto: Facebook Siti Sabariah


Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

  1. bulan ni mmg rmai sungguh yg kawin dgn tunang..tahniah blogger siti sab!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la .. sampai saya sendiri pun hilang fokus mana satu kenduri yang boleh hadir.

      Padam
  2. semoga cepat ke jinjang pelamin..

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ya Tuhan.. Terharunye.. Siap ada entri tuk Sab.. Thank you awak.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Errrkkk errkk *kelu jap bila kena pangggil awak awak ni ...

      Padam
  5. Musim cuti sekolah ni musim kawin

    BalasPadam
  6. muja pun igt lg ngan beliau.. salu tulis entri cinta cinta.. suke sgt.. lama gak beliau tak update.. hrp hrp nnti aktif balik... suke tgk dye.. cantik sgt. :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaa .. tu la pasal, nih nak kasik semangat dia tulis balik aaa entri baru ... :)

      Padam
  7. Tergugat ni. Nak kena kumpul duit. :p
    Tahniah ler yer!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact Me'. Terima kasih.

Popular

Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah

Cari lubuk tudung dan telekung dengan harga murah? Aha .. kalau anda seorang peniaga untuk pakaian wanita terutama menjual tudung dan telekung .. anda tentu mahu pergi ke tempat yang akan saya nyatakan nanti.

Ia adalah tempat di mana anda boleh dapat pelbagai jenis pakaian wanita dari tudung, telekung, skarf, blouse, jubah, seluar serta kain ela. Yang menariknya ialah, ada di antaranya adalah dari jenama-jenama terkenal tapi dengan harga yang mampu buat anda memborong sampai sepuluh hingga dua puluh helai dengan senyuman manis.
Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah Lubuk yang saya maksudkan ialah Pasar Kemboja Parit Buntar. Ia merupakan tempat setempat yang menjual pakaian wanita dengan harga murah dan berpatutan. Pasar Kemboja ini unik kerana ia terletak di dua sempadan negeri iaitu Perak dan Pulau Pinang.

Jika anda ke sini, anda tentu terkejut apabila mendapati ada peniaga-peniaga ini datangnya dari seluruh Malaysia. Malah ada yang datang dari kawasan beli-belah terkenal tatkala Ram…

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…

Telinga Berdesing Bawa Petanda

Pernah merasa telinga berdesing tak? Ia kadangkala berlaku tanpa diduga, tanpa ikut masa. Secara tiba-tiba .... ntah disebabkan apa, terasa telinga akan berdesing. Sesetengah akan mengaitkannya dengan sejenis penyakit dinamakan Tinnitus.

Walaubagaimanapun, orang lama-lama dalam masyarakat Melayu, ada telahan sendiri mengenai telinga berdesing ini. Mereka mengaitkan dengan kejadian-kejadian yang bakal berlaku dek kerana berdesingnya telinga. Orang tua lama-lama mengaitkan masa dan bahagian telinga yang mana terkena desingan ini, berikut saya kongsikan sedikit info dan pengetahuan mengenai telinga berdesing ini.
Telinga Berdesing Bawa Petanda Telinga Berdesing Bawa Petanda Sesuatu Kejadian Bakal Berlaku Jika Telinga Kanan Berdesing Jam 06:00 - 07:00 pagi - mendapat khabar burukJam 07:00 - 08:00 pagi - akan difitnah oleh orangJam 08:00 - 09:00 pagi - akan membuat rencana pergi jauh sendirian atau bersama orang lainJam 09:00 - 10:00 pagi - bermakna akan ada berita yang kurang menyenangka…