10 Jun 2014

Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang

Siti Sab, antara blogger terawal yang saya 'kenal' dalam dunia blog Malaysia. Dulu, dok bangku sekolah lagi, sekarang .. alhamdulillah, dah selamat menjadi tunangan orang. Tahniah saya ucapkan kepada Siti Sab atas pertunangannya pada 7 June 2014.

Siti Sab ni kira blogger lama gak ni, dah berblog sejak tahun 2010. Masa ini juga saya kenali dia sebagai blogger. Macamana saya boleh kenal? Kalau tak silap menerusi blogwalking ... haaa untung kalau rajin blogwalking ni, leh eratkan silaturrahim sesama blogger ... :)

blogger cun Malaysia
Siti Sab atau Siti Sabariah Mohamed Yusoff, adalah blogger Negeri Sembilan berasal dari Jelebu. Wow .. gadis Jelebu ... hehehe .. terus teringat lagu Gadis Jolobu nyanyian Dato Hattan dengan Waris.

Antara rakan blogger saya yang baik hati benarkan saya gunakan gambar photoshoot dia untuk entri-entri berkaitan cinta ... huhuhu.. satu waktu dululah, kiranya ibarat penghias entri sayalah.

Sekarang, nampak gaya macam dah kurang aktif dengan blog, mungkin sebab sibuk buat bisnes online kot ... :) atau banyak kerja dapat tawaran buat photoshoot.

Jika nak kenal dengan blogger cantik ini, bolehlah jenguk blognya di sini - www.sitisab.com

Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang 

Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang
Apapun, saya sekali lagi ucapkan tahniah dan selamat menjadi tunangan orang buat Siti Sabariah (nama memang klasik kan?). Dan pada mereka, Siti Sab tidak bertunang dengan ahli musik ehh .. dia bertunang dengan siapa, kenalah tanya pada empunya diri nanti, in Sha Allah ... dia akan baca komen-komen anda di entri ini (konfiden je).

Gambar dan Foto Blogger Siti Sabariah Bertunang

Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang
Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang
 Blogger Cantik Siti Sab Kini Tunangan Orang
Kredit Foto: Facebook Siti Sabariah

Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

14 Komen

bulan ni mmg rmai sungguh yg kawin dgn tunang..tahniah blogger siti sab!

semoga cepat ke jinjang pelamin..

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Ya Tuhan.. Terharunye.. Siap ada entri tuk Sab.. Thank you awak.. :)

Musim cuti sekolah ni musim kawin

muja pun igt lg ngan beliau.. salu tulis entri cinta cinta.. suke sgt.. lama gak beliau tak update.. hrp hrp nnti aktif balik... suke tgk dye.. cantik sgt. :-)

Tu la .. sampai saya sendiri pun hilang fokus mana satu kenduri yang boleh hadir.

Errrkkk errkk *kelu jap bila kena pangggil awak awak ni ...

Haaa .. tu la pasal, nih nak kasik semangat dia tulis balik aaa entri baru ... :)

Tergugat ni. Nak kena kumpul duit. :p
Tahniah ler yer!


EmoticonEmoticon