Langkau ke kandungan utama

RM3000 Harian Kontest Mudah Menang Yeos Malaysia

Kontest menang mudah Yeo's Malaysia - Hadiah tunai RM3,000 setiap hari! Serius memang kontest ini cukup mudah nak sertai. Saya sendiri sudah menyertainya sejak mula-mula dilancarkan. Dah berkarton air Soya Yeo's yang jadi pilihan telah saya minum untuk peluang menang hadiah wang tunai disediakan.

Hadiah RM3000 tunai merupakan salah satu hadiah yang ditawarkan. Sebenarnya ada hadiah wang tunai lagi lumayan yang lain disediakan. Malah, ada hadiah iPad Mini turut menjadi rebutan. Nak tengok hadiah-hadiah wang tunai lain tak? Jumlah keseluruhan nilai hadiah wang tunai diberikan adalah sebanyak RM500,000 ... perghhh ... memang lumayan tu.

Wang Tunai RM3000 Hadiah Harian Kontest Yeo's Malaysia


Hadiah #80DaysDrinktoCash Yeo's Malaysia

  • Hadiah Utama - 1 x RM100,000 9 x Rm1,000
  • Hadiah Harian - 1 x Rm3,000 x 80 hari 9 x Rm100 x 80 hari
  • Hadiah Istimewa - 1 x RM10,000 x 8 tempoh cabutan 9 x iPad x 8 tempoh cabutan 

Kontest Mudah Menang dari Yeo's Malaysia

  • Bagaimana nak sertai kontest ni? Senang je ... pertama sekali, anda perlu ada akaun WeChat.
  • Kemudian, anda beli produk Yeo's seperti air kotak Soya yang sedap tu.
  • Ambil gambar, pastu hantar ke akaun WeChat Yeo's Malaysia.
  • Masukkan kod pada air kotak Yeo's Malaysia atau kod resit pembelian.
  • Lepas tu, tonton video dan jawab 1 soalan mudah.
  • Siap ... dan tunggu sahaja senarai pemenang diumumkan setiap hari!

Video Kontes Menang Mudah Yeo's Malaysia #80daysdrinktocash

Tak berapa nak faham sangat? Ok, lihat dan tonton video yang disediakan ini.

Anda boleh hantar seberapa banyak penyertaan yang anda nak, tak terhad, boleh menang banyak kali setiap hari, dan boleh menang hadiah bulanan serta hadiah utama yang bernilai RM100K! Tak berjaya dapat hadiah wang tunai, boleh menang hadiah iPad yang disediakan.

Yang bestnya, tak perlu tunggu sampai habis kontest ini untuk tahu siapa yang menang. Hari ini hantar, esok dah boleh tengok di WeChat pengumuman oleh Yeo'S Malaysia menerusi akaun rasmi di sini:

Atau boleh sahaja tengok di laman web Yeo's Malaysia (klik)



Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

  1. selalu juga minum air keluaran yeos ni...nak join tp tula wechat takda...sbb smartphone pn dah tak betul...

    BalasPadam
  2. Tuari join jugak..tapi sekejqp je..

    BalasPadam
  3. wah..apesal sy xtahu psl contest ni.setiap hari sy minum yeos yg yogurt tu..perghh...tp nk check dulu wechat ad x..nk kne install ni hehe

    BalasPadam
  4. pernah join awal2.. sampai tengah dah slow sikit.. hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact Me'. Terima kasih.

Popular

Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan Dengan Produk Sendiri?

Siapa yang tak teringin nak jadi jutawan kan? Sejak saya menjadi seorang blogger sepenuh masa sejak 2010 ni, saya dah nampak ramai rakan-rakan saya yang jadi jutawan. Dulu, mereka sama-sama tulis blog, tapi kini sudah berbisnes dengan produk sendiri. Awalnya untung sikit .. tapi sekarang, dah boleh dianggap sebagai jutawan.

Susah ke nak jadi jutawan ni? Ok ... mari kita semak dulu apa maksud jutawan ni. Jutawan bermaksud seseorang yang mempunyai wang atau harta yang bernilai berjuta-juta ringgit. Kalau anda ada wang atau harta lebih dari juta - ada billion, anda tetap dipanggil jutawan. Dalam bahasa Malaysia, tiada perkataan khusus untuk seseorang yang miliki wang atau harta berbillion ringgit.  Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan? Sekarang anda dah tahu apa maksud jutawan. Jadi, jika anda nak jadi jutawan .. misi anda mestilah untuk mempunyai dan memiliki wang atau harga lebih dari sejuta ringgit. Capai je harta bernilai juta, maka dah boleh dapat title jutawan (dari segi istilah).

Tak a…

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…

Telinga Berdesing Bawa Petanda

Pernah merasa telinga berdesing tak? Ia kadangkala berlaku tanpa diduga, tanpa ikut masa. Secara tiba-tiba .... ntah disebabkan apa, terasa telinga akan berdesing. Sesetengah akan mengaitkannya dengan sejenis penyakit dinamakan Tinnitus.

Walaubagaimanapun, orang lama-lama dalam masyarakat Melayu, ada telahan sendiri mengenai telinga berdesing ini. Mereka mengaitkan dengan kejadian-kejadian yang bakal berlaku dek kerana berdesingnya telinga. Orang tua lama-lama mengaitkan masa dan bahagian telinga yang mana terkena desingan ini, berikut saya kongsikan sedikit info dan pengetahuan mengenai telinga berdesing ini.
Telinga Berdesing Bawa Petanda Telinga Berdesing Bawa Petanda Sesuatu Kejadian Bakal Berlaku Jika Telinga Kanan Berdesing Jam 06:00 - 07:00 pagi - mendapat khabar burukJam 07:00 - 08:00 pagi - akan difitnah oleh orangJam 08:00 - 09:00 pagi - akan membuat rencana pergi jauh sendirian atau bersama orang lainJam 09:00 - 10:00 pagi - bermakna akan ada berita yang kurang menyenangka…