Kontest menang mudah Yeo's Malaysia - Hadiah tunai RM3,000 setiap hari! Serius memang kontest ini cukup mudah nak sertai. Saya sendiri sudah menyertainya sejak mula-mula dilancarkan. Dah berkarton air Soya Yeo's yang jadi pilihan telah saya minum untuk peluang menang hadiah wang tunai disediakan.

Hadiah RM3000 tunai merupakan salah satu hadiah yang ditawarkan. Sebenarnya ada hadiah wang tunai lagi lumayan yang lain disediakan. Malah, ada hadiah iPad Mini turut menjadi rebutan. Nak tengok hadiah-hadiah wang tunai lain tak? Jumlah keseluruhan nilai hadiah wang tunai diberikan adalah sebanyak RM500,000 ... perghhh ... memang lumayan tu.

Wang Tunai RM3000 Hadiah Harian Kontest Yeo's Malaysia


Hadiah #80DaysDrinktoCash Yeo's Malaysia

  • Hadiah Utama - 1 x RM100,000 9 x Rm1,000
  • Hadiah Harian - 1 x Rm3,000 x 80 hari 9 x Rm100 x 80 hari
  • Hadiah Istimewa - 1 x RM10,000 x 8 tempoh cabutan 9 x iPad x 8 tempoh cabutan 

Kontest Mudah Menang dari Yeo's Malaysia

  • Bagaimana nak sertai kontest ni? Senang je ... pertama sekali, anda perlu ada akaun WeChat.
  • Kemudian, anda beli produk Yeo's seperti air kotak Soya yang sedap tu.
  • Ambil gambar, pastu hantar ke akaun WeChat Yeo's Malaysia.
  • Masukkan kod pada air kotak Yeo's Malaysia atau kod resit pembelian.
  • Lepas tu, tonton video dan jawab 1 soalan mudah.
  • Siap ... dan tunggu sahaja senarai pemenang diumumkan setiap hari!

Video Kontes Menang Mudah Yeo's Malaysia #80daysdrinktocash

Tak berapa nak faham sangat? Ok, lihat dan tonton video yang disediakan ini.

Anda boleh hantar seberapa banyak penyertaan yang anda nak, tak terhad, boleh menang banyak kali setiap hari, dan boleh menang hadiah bulanan serta hadiah utama yang bernilai RM100K! Tak berjaya dapat hadiah wang tunai, boleh menang hadiah iPad yang disediakan.

Yang bestnya, tak perlu tunggu sampai habis kontest ini untuk tahu siapa yang menang. Hari ini hantar, esok dah boleh tengok di WeChat pengumuman oleh Yeo'S Malaysia menerusi akaun rasmi di sini:

Atau boleh sahaja tengok di laman web Yeo's Malaysia (klik)


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

6 Komen

selalu juga minum air keluaran yeos ni...nak join tp tula wechat takda...sbb smartphone pn dah tak betul...

Reply

Tuari join jugak..tapi sekejqp je..

Reply

wah..apesal sy xtahu psl contest ni.setiap hari sy minum yeos yg yogurt tu..perghh...tp nk check dulu wechat ad x..nk kne install ni hehe

Reply

pernah join awal2.. sampai tengah dah slow sikit.. hehe

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.