Bio Energy Sticker - Cara jimat minyak petrol cara mudah dan murah! Bolehkah? Satu revolusi dalam cara untuk pengguna menjimatkan penggunaan minyak petrol kenderaan masing-masing mungkin. Ini pertama kali saya mengetahui bahawa terdapat satu jenis sticker dinamakan Bio Energy Sticker yang dipercayai boleh membantu dalam penjimatan penggunaan minyak.

Bio Energy Sticker? Mungkin dah ada pembaca blog ini yang tahu akan kewujudan sticker ajaib yang boleh membantu mengurangkan kos petrol kenderaan ini. Dan mungkin ramai pun dah menggunakannya. Saya? Belum lagi .. hehehe....

Bagaimana rupa sticker yang dikatakan boleh jimat petrol ini?

Tips Jimat Minyak Petrol Menggunakan Sticker Bio Energy

Sticker Bio Energy untuk Tips Penjimat Petrol
Sticker Bio Energy untuk Tips Penjimat Petrol
Nampak seperti sekeping kad biasa je kan? Tapi sebenarnya ia bukan kad biasa. Ia adalah satu kad sticker yang boleh anda tampal di bahagian tempat pengisian petrol kenderaan anda supaya ia boleh memberikan impak untuk mengurangkan penggunaan bahan api petrol dalam kenderaan.

Bagaimana benda ni boleh jimat minyak? Saya pun tak pasti, tapi kalau rasa-rasa nak penerangan, boleh jenguk entri ini - http://goo.gl/z644QY

Yang nak saya tunjukkan kepada anda semua ialah testimoni mereka yang menggunakan Bio Energy Sticker ini. Bukan saya main reka ehh, ini adalah testimonial saya rembat daripada si penjual .. harap dia izinkan saya buat benda ni .. hahaha...

Testimonial - Penjimat Minyak Petrol Guna Bio Energy Sticker
Ok. Dah baca? Nampak menyakinkan tak? Jika tak .. ok cuba baca testimonial lain lak? Saya pun dok ragu-ragu gak ni .. hmmm ...meh tengok dan baca lagi testimonial pengguna sticker penjimat minyak ini.
Testimonial - Penjimat Minyak Petrol Guna Bio Energy Sticker
Wallaweihh .. nampaknya sticker penjimat minyak ... Bio Energy Sticker ini memang ada bukti ia berkesanlah. Jadi bagaimana? Mungkin tips penjimat petrol guna sticker ini benar-benar boleh bantu ramai yang dok gusar pasal peningkatan harga minyak atau petrol.

Bagaimana nak gunakan sticker penjimat minyak ini ehh?
Penjimat Minyak Petrol Guna Bio Energy Sticker
Senang je rupanya. Hanya lekat di bahagian tempat pengisian minyak petrol kenderaan. Hmm .. kira okla kan, tidaklah rumit. Lagipun nama pun sticker .. jadi kena lekatlah.

Kepada yang mungkin berminat nak tahu lebih ataupun mahu mendapatkan produk ini, bolehlah hubungi seperti apa yang saya tampilkan di bawah ini. Dapatkan penerangan sejelas-jelasnya sebelum anda membeli, supaya anda yakin bahawa apa yang anda beli akan beri keuntungan jangkapanjang buat anda.

Siapa yang mahu menjimatkan petrol kenderaan, bolehlah mencuba tips penjimat petrol guna Bio Energy Sticker ini.

Bio Energy Sticker (Sticker Penjimat Minyak)

Harga: RM35/Sekeping

Hubungi
Amirul Shahnaz
0133191140 (SMS/Whatsapp)
fb.com/amirulsyahnaz

13 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wah, mcm2 eh..nak tampal dekat motor pun bolehkah? hehe..

    BalasPadam
  2. Terima kasih info ni bro..saya memang tengah cari jalan macam mana cara nak jimat minyak...tak tahan dengan peningkatan kos minyak tiap2 bulan..makin parah nampaknya..
    Lagipun cara ni nampak senang..kos pun rendah..

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. Dasyat... ade je benda baru yang wujud kan..

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum bro,

    harga sekeping mmg RM35 shj ke??kna pakai 2 keping utk sebuah kereta?brp lama thn utk setiap kali digunakan?

    TQ..Ust Mie

    BalasPadam
    Balasan
    1. W'salam. Lebih baik tanya pada si pengedar, tapi kalau ikutkan testimoni rakan-rakan sendiri, ramai yang kata bagus produk ni tuan ustaz.

      Padam
  6. assalamualaikum hh...mcm senang jer tapi betul2 boleh jimat minyak ke ni...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. In Sha Allah. Tak berani nak jamin. :) tapi jika ikutkan testimonial, nampak seperti ada keberkesanannya.

      Padam
  7. Untuk bertindak adil dan win-win situation, kepada pelanggan yang membeli dengan saya, tempoh percuaan adalah selama dua minggu, jika tamat dua minggu, sekiranya tiada kesan kepada kenderaan anda, anda boleh request untuk total refund. Kerana saya bertindak begini adalah untuk memastikan jaminan saya kepada setiap pelanggan di bawah saya. dan untuk pengetahuan semua, produk ini ada handmade dan hanya 1 atau dua keping dari 100 keping stiker sahaja yang tidak memberi kesan kerana pembebasan ion negatif yang tidak dapat dikawal.

    BalasPadam
  8. boleh bagi tau bagaimana sticker ini berfungsi? dari sudut sainsnya, ianya tidak mempunyai sebarang kesan keatas pembakaran minyak dan segala penggunaan fuel saver sebelum ini juga tidak mempunyai apa2 kesan... setidaknya, boleh saudara memberi penjelasan tentang perkara ini tentang teorinya dan penciptanya. apkah kaitan ion dengan minyak. kerana pertukaran ion melalui sentuhan.. bukan atas angin...

    -Hanya insan biasa yang ingin bertanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh bertanya pada PAKAR yang menyediakannya ..
      Amirul Shahnaz
      0133191140 (SMS/Whatsapp)
      fb.com/amirulsyahnaz

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement