21 Mei 2014

Foto Furyna Mohd Azmir - Pengasas Aurawhite

Gambar dan Foto Cun Pengasas Aurawhite - Puan Furyna Mohd Azmir - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat boleh menerangkan segalanya - Wordless Wednesday

Gambar Cantik Mempesona Puan Furyna Mohd Azmir - Pengasas Aurawhite 

Gambar dan foto Furyna Mohd Azmir - Pengasas Aurawhite
Gambar dan foto Furyna Mohd Azmir bersama suami
Gambar dan foto cantik Furyna Pengasas Aurawhite
Gambar dan foto cantik Furyna Pengasas Aurawhite
Gambar dan foto cantik Furyna Pengasas Aurawhite
Gambar dan foto cantik Furyna Pengasas Aurawhite
Gambar seksi Furyna Pengasas Aurawhite
Gambar cun Furyna Pengasas Aurawhite
Gambar cun Furyna Pengasas Aurawhite
Kredit Foto: FB Puan Furyna Pengasas Aurawhite

p.s: Puan Furyna adalah Pengarah Urusan Enigma Tech Sdn. Bhd dan merupakan pengasas produk Aurawhite. Beliau sebelum ini tidak bertudung dan telah memakai hijab sejak pelancaran produk terbarunya.


Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

5 Komen

status puan tu buat ramai lelaki kuciwa rasanyer..
hehe...
mmg cantik.
mmg laku produk kalau tuan besar pun dh mcm nie.

Nak tanye..ni cantik betul ke cantik mekap?

Tu kena tanya dia lah .. :P

Orang lain kalau mekap pon x dapat cantik mcm ni.. merecik hawau.. kali pertama tengok dia trus jatuh cinta..huhu


EmoticonEmoticon