Bisnes prepaid topup tanpa modal? Hmm macam tak percaya je. Tapi tak tahulah, mungkin ini hanya ayat pusing-pusing untuk pikat pelanggan. Kalau betul ada bisnes begini, bisnes topup prepaid yang bagaimana? Celcom? Maxis? Digi? Ok, saya nak kongsikan kepada anda satu bisnes yang sangat-sangat menguntungkan walaupun hakikatnya anda hanya terima komisen hanya serendah 30 sen! Bisnes prepaid yang lumayan incomenya ... income pasif!

Bisnes Prepaid Top Up Tanpa Modal?

Errkk bisnes menguntungkan? 30 sen komisen? Boleh untung ke? Dah la pula kata tadi bisnes prepaid tanpa modal! Uhh memang ayat penipu beso namanya ni. Jeng jeng jeng .... baca dulu sampai habis, jangan ikut saya yang memandai buat kesimpulan mudah ni.

Alhamdulillah, saya diperkenalkan dengan satu bisnes cukup hebat. Bisnes ini adalah satu perniagaan nyata di mana anda menjual kad sim prabayar atau prepaid. Anda bukan jual top up ... oppps maafkan saya atas kekeliruan tajuk bisnes prepaid tanpa modal itu.

Bukan Bisnes Top Up Prepaid!

Ini adalah bisnes simkad. Ia satu bisnes lumayan.

Anda beli, anda guna dan kemudian promosikan untuk dapatkan komisen. Dan menariknaya komisennya adalah berterusan .... perghhh ....

Berapa harga simkad? Anda hanya perlu bayar RM80 untuk mulakan bisnes simkad ini. Dan dengan setiap promosi yang anda buat, ada yang beli simkad dari anda, anda akan terima komisen sebanyak RM20. Dan apabila yang beli simkad daripada anda jual pula simkad pada yang lain, ada pula komisen lain untuk anda. Wahh menarik tak?

Saya tak pandai nak cerita banyak, tapi ada video yang boleh anda lihat dan tonton menerangkan mengenai bisnes simkad ini, anda akan dapat tahu banyak mengenai kelebihan bisnes simkad ini.

Video Bisnes Simkad Tone Excel

Apa macam? Dah tengok video disediakan tu sampai habis? Teruja?

Errkkkk .. kata bisnes prepaid tanpa modal ... mananya?

Betullah .. sebab anda jual simkad .. bukan jual prepaid top up ... ye tak? Yang jual top up adalah orang lain, tetapi ....

Tetapi anda dapat komisen sebab orang yang guna simkad yang anda jual telah top up prepaid di tempat lain, mungkin kedai Ah Chong, mungkin ATM bank ... 


Jika masih tak faham, anda boleh bertanya pada mereka yang telahpun memulakan bisnes simkad ini. Dapatkan penerangan seterang-terangnya mengenai bisnes ini. Bisnes prepaid tanpa modal!

Boleh hubungi:
Fikri Zaki - 0169048924 (WhatsApp/SMS)
https://www.facebook.com/fikri.zaki.77
http://fikri.bisnestopuptanpamodal.com



Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

7 Komen

Coverage dia ok ke sim nie?

Reply

Haris, Tune Talk guna 'servis' Celcom rasanya

Reply

Dah lama join. Memang berbaloi2... ^__^

Reply

Banyak sudah kawan-kawan saya join bisnes ini tuan...bagus kata mereka..hehe...

http://vandergood.blogspot.com/

Reply

coverage ok.. guna prasarana Celcom coz Celcom ada 38% share.... memang berbaloi, rugi sapa tak join ni... boleh fahamkan dan register terus kalau berminat



Reply

Hmm .. tgk video tu dah cukup terang camner nak jana income kan ...

Reply

hari ni baru sempat nak bca entry ni , baru terbuka mata.. rasa nak join >.<

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.