Langkau ke kandungan utama

Bisnes Top Up Prepaid Tanpa Modal?

Bisnes prepaid topup tanpa modal? Hmm macam tak percaya je. Tapi tak tahulah, mungkin ini hanya ayat pusing-pusing untuk pikat pelanggan. Kalau betul ada bisnes begini, bisnes topup prepaid yang bagaimana? Celcom? Maxis? Digi? Ok, saya nak kongsikan kepada anda satu bisnes yang sangat-sangat menguntungkan walaupun hakikatnya anda hanya terima komisen hanya serendah 30 sen! Bisnes prepaid yang lumayan incomenya ... income pasif!

Bisnes Prepaid Top Up Tanpa Modal?

Errkk bisnes menguntungkan? 30 sen komisen? Boleh untung ke? Dah la pula kata tadi bisnes prepaid tanpa modal! Uhh memang ayat penipu beso namanya ni. Jeng jeng jeng .... baca dulu sampai habis, jangan ikut saya yang memandai buat kesimpulan mudah ni.

Alhamdulillah, saya diperkenalkan dengan satu bisnes cukup hebat. Bisnes ini adalah satu perniagaan nyata di mana anda menjual kad sim prabayar atau prepaid. Anda bukan jual top up ... oppps maafkan saya atas kekeliruan tajuk bisnes prepaid tanpa modal itu.

Bukan Bisnes Top Up Prepaid!

Ini adalah bisnes simkad. Ia satu bisnes lumayan.

Anda beli, anda guna dan kemudian promosikan untuk dapatkan komisen. Dan menariknaya komisennya adalah berterusan .... perghhh ....

Berapa harga simkad? Anda hanya perlu bayar RM80 untuk mulakan bisnes simkad ini. Dan dengan setiap promosi yang anda buat, ada yang beli simkad dari anda, anda akan terima komisen sebanyak RM20. Dan apabila yang beli simkad daripada anda jual pula simkad pada yang lain, ada pula komisen lain untuk anda. Wahh menarik tak?

Saya tak pandai nak cerita banyak, tapi ada video yang boleh anda lihat dan tonton menerangkan mengenai bisnes simkad ini, anda akan dapat tahu banyak mengenai kelebihan bisnes simkad ini.

Video Bisnes Simkad Tone Excel

Apa macam? Dah tengok video disediakan tu sampai habis? Teruja?

Errkkkk .. kata bisnes prepaid tanpa modal ... mananya?

Betullah .. sebab anda jual simkad .. bukan jual prepaid top up ... ye tak? Yang jual top up adalah orang lain, tetapi ....

Tetapi anda dapat komisen sebab orang yang guna simkad yang anda jual telah top up prepaid di tempat lain, mungkin kedai Ah Chong, mungkin ATM bank ... 


Jika masih tak faham, anda boleh bertanya pada mereka yang telahpun memulakan bisnes simkad ini. Dapatkan penerangan seterang-terangnya mengenai bisnes ini. Bisnes prepaid tanpa modal!

Boleh hubungi:
Fikri Zaki - 0169048924 (WhatsApp/SMS)
https://www.facebook.com/fikri.zaki.77
http://fikri.bisnestopuptanpamodal.com




Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

  1. Coverage dia ok ke sim nie?

    BalasPadam
  2. Haris, Tune Talk guna 'servis' Celcom rasanya

    BalasPadam
  3. Dah lama join. Memang berbaloi2... ^__^

    BalasPadam
  4. Banyak sudah kawan-kawan saya join bisnes ini tuan...bagus kata mereka..hehe...

    http://vandergood.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hmm .. tgk video tu dah cukup terang camner nak jana income kan ...

      Padam
  5. coverage ok.. guna prasarana Celcom coz Celcom ada 38% share.... memang berbaloi, rugi sapa tak join ni... boleh fahamkan dan register terus kalau berminat



    BalasPadam
  6. hari ni baru sempat nak bca entry ni , baru terbuka mata.. rasa nak join >.<

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact Me'. Terima kasih.

Popular

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…

Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah

Cari lubuk tudung dan telekung dengan harga murah? Aha .. kalau anda seorang peniaga untuk pakaian wanita terutama menjual tudung dan telekung .. anda tentu mahu pergi ke tempat yang akan saya nyatakan nanti.

Ia adalah tempat di mana anda boleh dapat pelbagai jenis pakaian wanita dari tudung, telekung, skarf, blouse, jubah, seluar serta kain ela. Yang menariknya ialah, ada di antaranya adalah dari jenama-jenama terkenal tapi dengan harga yang mampu buat anda memborong sampai sepuluh hingga dua puluh helai dengan senyuman manis.
Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah Lubuk yang saya maksudkan ialah Pasar Kemboja Parit Buntar. Ia merupakan tempat setempat yang menjual pakaian wanita dengan harga murah dan berpatutan. Pasar Kemboja ini unik kerana ia terletak di dua sempadan negeri iaitu Perak dan Pulau Pinang.

Jika anda ke sini, anda tentu terkejut apabila mendapati ada peniaga-peniaga ini datangnya dari seluruh Malaysia. Malah ada yang datang dari kawasan beli-belah terkenal tatkala Ram…

Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan Dengan Produk Sendiri?

Siapa yang tak teringin nak jadi jutawan kan? Sejak saya menjadi seorang blogger sepenuh masa sejak 2010 ni, saya dah nampak ramai rakan-rakan saya yang jadi jutawan. Dulu, mereka sama-sama tulis blog, tapi kini sudah berbisnes dengan produk sendiri. Awalnya untung sikit .. tapi sekarang, dah boleh dianggap sebagai jutawan.

Susah ke nak jadi jutawan ni? Ok ... mari kita semak dulu apa maksud jutawan ni. Jutawan bermaksud seseorang yang mempunyai wang atau harta yang bernilai berjuta-juta ringgit. Kalau anda ada wang atau harta lebih dari juta - ada billion, anda tetap dipanggil jutawan. Dalam bahasa Malaysia, tiada perkataan khusus untuk seseorang yang miliki wang atau harta berbillion ringgit.  Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan? Sekarang anda dah tahu apa maksud jutawan. Jadi, jika anda nak jadi jutawan .. misi anda mestilah untuk mempunyai dan memiliki wang atau harga lebih dari sejuta ringgit. Capai je harta bernilai juta, maka dah boleh dapat title jutawan (dari segi istilah).

Tak a…