Bagaimana nak jana income dari laman sosial seperti Facebook, Twitter atau Instagram? Ada beberapa orang di Facebook bertanya pada saya tempoh hari, almaklumlah .. asyik dok cerita pasal benda ni, sampai orang jadi ingin tahu. Dalam blog post ini, saya berikan satu peluang kepada anda semua untuk jana income menerusi perkongsian di laman sosial ...

Alhamdulillah, salah satu peluang yang ada untuk anda jana income online menerusi laman sosial adalah dengan 8Share. Ia memberikan peluang untuk anda jana income secara berkongsi info, promosi produk atau mungkin satu-satu kontest tertentu menerusi satu pautan khas diberikan kepada anda. Pautan ini anda boleh sebar menerusi Facebook, Twitter malah dengan gambar di Instagram.

Bagaimana Mahu Jana Income Sampingan dari Laman Sosial?

Bagaimana Nak Jana Income dari Laman Sosial?

Nak daftar dengan 8Share amatlah mudah. Anda hanya perlu isikan nama, alamat email dan masukkan kata laluan pilihan hati .... siap. Kemudian, lengkapkan serba sedikit mengenai diri anda dari A sampai Z. Lepas tu, walla ... dah ada akaun, anda dah boleh mula jana income menerusi 8Share.

Jika anda rajin ... dan usaha lebih sikit, bolehlah cepat dapat cash out income daripada 8Share ni.
Bagaimana Nak Jana Income dari Laman Sosial?
Tak pasti sudah kali keberapa saya dapat cash-out daripada jana income online dari laman sosial menerusi 8Share ni. Cuma apa yang saya ingat, setiap kali nampak income dah boleh dikeluarkan, saya akan terus keluarkan ... tanpa lengah-lengah ...

Nak tahu teknik dan cara saya lakukan?

Ok, anda boleh baca blog post lepas mengenainya di sini - 7 Tips Popular Buat Duit Menerusi 8Share

Atau boleh juga muat turun panduan yang diberikan percuma di sini - Muat Turun Percuma Panduan 8Share

Ramai sebenarnya dah berjaya jana income dari laman sosial menerusi perkongsian dari 8Share ini, cuma mereka diam-diam berisi je.

Belum ada akaun dengan 8Share? Boleh terus daftar percuma di sini - http://bit.ly/15Zu7xr

Harapnya membantu dan berikan peluang pada yang mungkin nak cari pendapatan sampingan secara online ni.

Selamat mencuba.


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

5 Komen

terima kasih atas peringatan... akaun dah ada tetapi kurang aktif. Sekarang baru nak aktifkan semula... semangat tu

Reply

dah tak bergiat aktif dgn 8share lg...

Reply

ada pernah dapat..tapi tak banyaklah,,,

Reply

Saya dah dapat dekat RM500+

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.