23 April 2014

Gambar Teletubbies Seksi

Gambar Teletubbies Seksi - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat boleh menerangkan segalanya.

Gambar Teletubbies Seksi

Gambar Teletubbies Seksi
Gambar Teletubbies Seksi
Gambar Teletubbies Seksi
Gambar Teletubbies Seksi

Kredit: Laman Web Teletubbies


Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

9 Komen

kuang hajar kan

-rebecca teletubbies merah-

ingat penyanyi teletubbies yang menjadi isu baru-baru ini... Pakaian macam tele merah sangat menyala

Bijak...hot keyword haha3....

HAHA...ni Teletubbies cute ni...keyword bukan main lagi bro ni...heee

Dulu suka la ... skang dah tak nampak pun kat TV ...

Hmm bukan baru2 ni .. tapi semalam .. tak nak jadi isu dalam blog ni, skadar kongsi gambar ni ... mungkin ada yang boleh fikir ..

Hmm .. :) maafkan saya andai apa yang sebenar dicari tak kenampakkan di blog ini.

merah tu gak yang paling2 chumey... :D


EmoticonEmoticon