Siapa yang ada sertai program affiliate dari Exabytes? Exabytes adalah satu syarikat terkemuka di Malaysia yang menyediakan perkhidmatan pendaftaran domain serta penyediaan hosting untuk blog dan laman web. Malah, Exabytes ada program affiliate sendiri untuk ahli-ahli yang berdaftar. Jika nak daftar program Angel Exabytes, boleh rujuk entri saya ini - Peluang Jana Pendapatan Dengan Exabytes

Exabytes Angel Program

Exabytes Angel Program
Err tapi tak pasti pula boleh lagi ke join? Tak pun boleh terus daftar di sini - http://bit.ly/QzWuw2

Sebenarnya ramai dah blogger Malaysia yang dah join Program Angel dari Exabytes ini. Mana taknya, ia sebuah program affiliate yang relevan dengan blogger. Exabytes ada pakej-pakej menarik untuk hosting, tak kiralah untuk blog, laman web bisnes atau sekadar nak beli nama domain tertentu.

Satu yang best mengenai Exabytes ialah kekerapan mereka anjurkan kontes dan giveaway tertentu untuk pelanggan-pelanggan mereka. Antaranya boleh lihat di entri-entri berikut:
Menarik tak? Jadi sekiranya anda mahu kelebihan menyertai mana-mana kontest dan giveaway, daftar pakej-pakej yang disediakan oleh Exabytes.

Antara pakej hosting menarik yang mungkin boleh anda cuba tengok-tengok dulu ....



Tengok tak salahkan? Bagi yang ada bisnes ... tawaran ketiga Ebiz Power Hosting Plan tu memang terbaik ... ada kelebihan tersendiri ... hanya jika mereka yang betul-betul nak adakan bisnes online sahaja yang patut ambil pakej tersebut.

Harapnya blog post ini bagi sedikit maklumat kat mana tempat yang boleh anda beli domain dan hosting .... :)




4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Hosting di Exabytes ni ok.. tapi angel program dia tu scam... ada la sekali dua dia bayar komisyen, pastu terus tak bayar, hantar email pun sebulan baru jawab. Bila kita komplein dalam fb exabytes terus di floodnya kita punya email... hampeh betul

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hmm patutlah tak terima apa2 dari derang dah ... pui ..

      Padam
  2. Exabytes angel program ni SCAM jer... ada la sekali dua diaorang byr, lepas tu tak bayar lagi dah. Bila email kat diaorang, sebulan lebih baru dijawab. Bila komplen banyak2 tak pasal2 email kita kena bomb... hampeh betul

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement