Serius. Saya memang berhasrat mahu berada di kelompok teratas dalam affiliate di Ashadee.com 2013. Tetapi, nampaknya tidak berjaya. Mungkin tahun 2014 boleh menampakkan misi ini berjaya, in Sha Allah. Misi apa? Misi untuk menjadi top 20 affiliates Ashadee.com tahun 2014.... harap berjayalah nanti.

Dalam senarai terbaru dikeluarkan oleh Ashadee.com, memang nama-nama yang tersenarai dalam top 20 affiliates 2013 adalah nama-nama yang tidak asing lagi buat duit online ini. Malah, mereka juga antara yang paling aktif dalam bukan sahaja mempromosikan produk terbaik orang lain, mereka juga ada produk mereka sendiri.

Top 20 Affiliates Ashadee.com 2013

Top 20 Affiliates Ashadee 2013
Ok. Bagaimana nak berjaya seperti mereka ini? Kalau nak berjaya dan faham apa itu affiliate, anda semua boleh lihat pautan ini -  http://is.gd/kursus_affiliate

Affiliate - Bisnes Online Tanpa Modal dan Produk Sendiri

Kursus Affiliate ini merupakan rakaman video intensif untuk anda pelajari dan ketahui mengenai affiliate, malah anda diberikan jalan dan kaedah untuk berjaya dalam bisnes affiliate, satu bisnes tanpa produk dan modal sendiri.
Kursus Affiliate - Pakej Video Intensif berjaya dalam affiliate

Sinopsis Kursus Affiliate

Sedikit sinopsis mengenai Kursus Affiliate ini.
  • Mudah difahami kerana ia menggunakan bahasa pengantar Bahasa Malaysia, Ia diterangkan dengan teratur dalam video.
  • Teknik yang didedahkan bukanlah teknik ‘sampah’ yang tidak berkesan, tapi kesemuanya adalah teknik yang telah terbukti berkesan menghasilkan jualan. Ramai pakar-pakar affiliate hanya menggunakan teknik ini setiap kali melakukan promosi.
  • Ada beberapa teknik yang dibongkarkan dalam video ini anda tidak pernah peroleh daripada mana-mana sumber lain, kerana ia adalah berdasarkan kajian persendirian. Teknik telah dilakukan TRY and ERROR, dan didapati teknik tersebut sememangnya superb!
  • Anda boleh menonton semula video ini berulang kali, kerana pasti banyak tips penting yang tidak pernah anda dengar selama ini!
  • Video-video ini disusun secara teratur mengikut susunan, daripada level Asas kepada level Advance. Anda boleh pilih mana-mana modul video yang anda ingin pelajari. Tapi saya sarankan agar anda tonton video ini mengikut turutan yang telah diberikan.
  • Ada teknik yang percuma dan ada teknik berbayar didedahkan dalam video ini. Anda boleh pilih mana-mana teknik yang anda rasakan sesuai untuk anda. Kesemuanya adalah teknik yang telah dikenalpasti sebagai antara teknik killer dalam promosi.
  • Ada bonus RAHSIA buat pembeli Video Kursus Affiliate ini, anda hanya akan ketahui selepas anda menonton keseluruhan video ini. Anda pasti tersenyum gembira apabila mengetahui bonus tersebut. Dan banyak lagi kelebihan yang bakal anda peroleh dengan memiliki Video Kursus Affiliate ini. Anda akan mengetahuinya apabila anda telah menonton kesemua modul video yang dirakamkan secara eksklusif buat anda… 

Harga Tawaran RM100 Kursus Affiliate

Jadi, kalau anda terasa mahu buat duit online dengan affiliate, boleh dapatkan video kursus ini dengan harga tawaran RM100 (sebelum ini harganya adalah RM257).

Pelaburan ilmu adalah pelaburan terbaik. Paling tidak anda akan tahu mengenai affiliate dan cara nak buat duit menerusinya.

Berminat dan mahu jadi top affiliate 2014 pula? Dapatkan Kursus Affiliate ini di sini -  http://is.gd/kursus_affiliate



6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Semuanya lelaki kan, hebat org lelaki ni bekerja.

    BalasPadam
  2. Nak try test nasib kat affiliate pulak....

    BalasPadam
  3. Ingin rasanya sukses dunia bisnis online namun blog saya IQROZEN masih jauh dari milik pak Cik ini yang dah ramai pengunjung...

    BalasPadam
  4. Master Najib Assadok. fuh!

    terbaiklah senarai ni. tak mustahil, tahun ni bro HH bakal menjadi top 20..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement