Rahsia pakar buat duit online terbongkar. Ramai blogger khususnya blogger baru yang garu-garu kepala bagaimana blogger boleh buat duit online menerusi affiliate? Bukan sedikit jumlah tu, ada blogger yang terima komisen sampai 3-4 ribu dalam masa 4 hari menerusi affiliate. Adakah ia satu pembohongan atau trick indah khabar dari rupa? Semua rahsia pakar buat duit online sebenarnya dah lama terbongkar. Cumanya blogger tak ramai praktikan secara bersungguh. Ada yang buat, tetapi setakat tengah jalan sahaja.

Rahsia Pakar Buat Duit Online Dibongkar!

Percaya atau tidak saya katakan, ada yang berjaya buat duit menerusi program affiliate untuk produk yang telah berusia 5 tahun lamanya? Serius memang ada, malah saya sendiri berani mengaku, yang saya sendiri berjaya mendapat komisen untuk satu produk lama yang telah tersedia untuk dipromosikan.
Rahsia Pakar Buat Duit Dengan Blog Terbongkar

Teknik Sebenar Buat Duit Dengan Blogspot

Produk yang saya maksudkan itu ialah Teknik Sebenar Buat Duit Dengan Blog

Dalam teknik sebenar buat duit dengan blog, anda akan nampak bagaimana sebuah blog ada pelbagai sumber income yang boleh dijadikan sebagai satu sumber pendapatan sampingan. Ada teknik diberikan secara khusus untuk blogger nak buat duit online. Jika anda teringin nak baca, bolehlah dapatkan ia sekarang sebelum jualannya ditutup .... - Teknik Sebenar Buat Duit dengan Blog Yelah, produk dah lama .... mungkin esok lusa akan tak ada lagi, mungkin penulis tu mahu buat versi baru. Jadi sementara dengan ada ni, bolehlah dapat ilmu tersebut. Oh ya, affiliate adalah salah satu cara buat duit yang diceritakan dalam ebook ini. :)

Ok, itu rahsia satu .... daripada mereka yang berjaya buat duit online menerusi blog. Tadi, saya kata berkaitan affiliate, bagaimana seorang blogger boleh jana income ribuan ringgit hasil promosikan produk affiliate di blog sahaja.

Rahsia Pakar Buat Duit Dengan Blog Terbongkar

Kitab SEO Merah Jambu Dedah Teknik Buat Duit Dengan Affiliate

Jika anda dah baca Kitab SEO Merah Jambu, anda akan dapat tahu bahawa salah satu teknik untuk buat duit online ialah dengan memastikan blog anda ada kekuatan SEO. Jika blog tidak cukup mantap dari segi SEO, maka agak sukar sikit untuk buat jualan secara berterusan terutama jika anda kurang kerap nak update blog anda.

Dalam Kitab SEO Merah Jambu juga, anda akan dapat tahu lubuk-lubuk affiliate yang boleh berikan komisen tinggi untuk satu-satu penjualan produk. Serius .. saya pernah dapat komisen RM70 hanya untuk promosi produk bernilai RM100 ... 70% komisen tu... !! Berbaloi tak? Sendirilah buat pengiraan ehh. Itu dari satu belian, jika 10?

Maka, kalau nak tahu bagaimana Kitab SEO Merah Jambu boleh bantu anda sebagai blogger jana income online lumayan, maka perlu baca dan praktikkan. Dah ramai berjaya buat duit pertama kali dengan affiliate menerusi kitab ini. Tak caya? Cubalah anda Google sendiri.

Itu rahsia pakar buat duit online menerusi affiliate dengan menggunakan teknik SEO serta penulisan di blog. Boleh cuba baca entri daripada penulis itu sendiri - Teknik Super Ajaib Untuk Dapat Komisen Affiliate Yang Banyak

Mesin Komisen - Bongkar Cara Untuk Dapatkan Komisen Dalam USD!

Ada lagi satu rahsia pakar buat duit online yang ingin saya bongkarkan kepada anda.

Rahsia tersebut ialah buat duit online dengan syarikat atau orang perseorangan dari luar negara. Mengapa? Sebab mereka membayar 3 kali lebih nilai. Mereka membayar anda dalam USD. Tak perlu banyak, anda hanya perlukan satu atau dua sumber peluang ini. Sumber apa? Sumber untuk anda dapatkan jana income online yang dibayar dalam USD.
Rahsia Pakar Buat Duit Dengan Blog Terbongkar

Itu yang saya belajar menerusi Mesin Komisen. Mesin Komisen adalah video tutorial, jadi anda tidaklah letih nak membacanya. Hanya tonton video yang disediakan, boleh pause, boleh simpan dan boleh lihat di masa lapang. Walaupun video itu dipersembahkan oleh seorang rakan saya berbangsa Cina, tetapi jika anda ikuti video itu dengan teliti, anda akan tahu teknik nak buat duit yang lumayan dengan affiliate - yang juga menerusi blog!

Dalam Mesin Komisen, anda akan diberikan tunjuk ajar visual bagaimana nak memilih produk affiliate yang lumayan komisennya dari luar negara. Dan ada teknik khusus diceritakan dalam video tersebut yang kini semakin ramai pakar affiliate praktikkan.

Kesimpulan Rahsia Pakar Buat Duit Online Dibongkar

Ok. 3 rahsia pakar buat duit online dibongkar oleh saya.

Secara kesimpulan, untuk buat duit online dengan blog. Anda perlu ...

Cukup 3, saya fikir in Sha Allah, anda sudah boleh mendapat komisen PERTAMA anda menerusi program buat duit online iaitu affiliate.

Affiliate adalah percuma! Anda tidak perlu bayar untuk menerima komisen yang anda jana.

Agak-agak tak faham mengenai affiliate, boleh rujuk entri lepas-lepas ... antaranya Belajar Mengenai Affiliate Secara PERCUMA.

Semoga entri ini bermanfaat pada anda. Jangan tanya saya bagaimana nak melakukannya kerana saya bukan pakar, tetapi saya dah berikan anda laluan untuk belajar dan dapatkan ilmu dari yang pakar. Saya sendiri belajar dari mereka, mengapa tidak anda?

Jika anda rasa jeles, kagum dengan income-income affiliate yang kadangkala saya kongsikan, maka bertindaklah sekarang untuk mencari ilmu mengenainya ... dari mereka yang dah benar berjaya dan pakar dalam bidang tersebut.

In Sha Allah.

Mahu ke tak? Pilihan di tangan anda. Jangan kata saya tak bagitahu ... :P


8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Banyak option nak buat duit online kan HH..Janji ada kemahuan untuk belajar dan membuat sedikit pelaburan awal..

    BalasPadam
  2. Banyak lagi yg saya perlu belajar ni.. seronok pulak.. Thanks HH.. :)

    BalasPadam
  3. tips yang sangat berguna untuk saya ni...

    BalasPadam
  4. banyak peluang sebenarnya cuma kita je tak tau

    BalasPadam
  5. tidak dinafikan..memang betul apa yang dikongsikan ini.,saya telah berjaya menjana pendapatan pertama saya menggunakan blog..panduan yang dinyatakan memang berbaloi..saya juga kongsikan kejayaan saya di blog saya...www.tepakku.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement