Semangat semangat.... Pagi subuh jam 6:45 pagi sampai saya kat KL Sentral setelah 6 jam perjalanan dengan Ekpress Senandung Langkawi dari stesen Parit Buntar. Pengalaman pertama saya naik train dengan koc yang ada tilam, bantal dan selimut.

Selesa? Bagi saya selesalah. Sangat sesuai untuk mereka yang travel backpackers nie. Kalau nak bawa anak-anak....errr tak galakkan sangat...nanti bergonjeng lak atas katil yang bertingat-tingkat tu.

Saya nak ke Putrajaya, errrr Cyberjaya untuk ke Astro. Tujuan nak tuntut dan ambil hadiah. Apa hadiahnya saya pun tak tahu. Tertanya tanya sungguh. Dah hantar email ke person in charge....tapi tak ada jawapan la pulak. Kenapa dapat? Sebab hari tu saya telah menang design untuk sarung bantal saya. Kalau ikutkan saya dapat komisen untuk jualan, tapi ntah macamana projek tu seolah tak jadi. Hmmm nampaknya bukan rezeki sayalah.

Astro Mu Tunggu Aku Datang

Dalam tren ... Klia Transit

On the way ke Putrajaya, nasib baik ada wifi, jadi saya update blog ...hehehehe...lau wife saya tengok ni...sure geleng kepala punya.

Oh ya, saya datang ke Putrajaya sebab esoknya ada #sbb2014 #sbbyeos2014 di Saloma Bistro, Jalan Ampang. Mana tak tahu apa itu #sbb2014 bolehla rujuk entri saya sebelum ni.

Ok. Live Blogging dari Klia Transit berhenti di sini.

p.s: Saya menulis entri ini semasa berada di dalam KLIA Transit menggunakan khidmat Wifi Percuma ...


9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. perjalanan yg panjang..mudahan selamat sampai ya hh

    BalasPadam
  2. semangat nak g #sbb2014 tu. hehehe.. all the best bro HH. Saya tak dapat nak pegi. Tak dapat la nak jumpe blogger2 yang lain.

    BalasPadam
  3. moga sampai dengan selamatnya...terasa keseronokkan di sana nanti...

    BalasPadam
  4. wahhhh.. cepatnya dah sampai. mia baru je nak gerak ke KL ni..

    BalasPadam
  5. memang bersemangat waja tu..kalau sy hadir pun tentu bersemangat jgk nk pergi

    BalasPadam
  6. Semoga urusan HH dipermudahkan... amin..

    BalasPadam
  7. Fuhhhh.. penat tu.. xpa asal bbaloi.. =)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement