07 Mac 2014

Astro Mu Tunggu Aku Datang

Semangat semangat.... Pagi subuh jam 6:45 pagi sampai saya kat KL Sentral setelah 6 jam perjalanan dengan Ekpress Senandung Langkawi dari stesen Parit Buntar. Pengalaman pertama saya naik train dengan koc yang ada tilam, bantal dan selimut.

Selesa? Bagi saya selesalah. Sangat sesuai untuk mereka yang travel backpackers nie. Kalau nak bawa anak-anak....errr tak galakkan sangat...nanti bergonjeng lak atas katil yang bertingat-tingkat tu.

Saya nak ke Putrajaya, errrr Cyberjaya untuk ke Astro. Tujuan nak tuntut dan ambil hadiah. Apa hadiahnya saya pun tak tahu. Tertanya tanya sungguh. Dah hantar email ke person in charge....tapi tak ada jawapan la pulak. Kenapa dapat? Sebab hari tu saya telah menang design untuk sarung bantal saya. Kalau ikutkan saya dapat komisen untuk jualan, tapi ntah macamana projek tu seolah tak jadi. Hmmm nampaknya bukan rezeki sayalah.

Astro Mu Tunggu Aku Datang

Dalam tren ... Klia Transit

On the way ke Putrajaya, nasib baik ada wifi, jadi saya update blog ...hehehehe...lau wife saya tengok ni...sure geleng kepala punya.

Oh ya, saya datang ke Putrajaya sebab esoknya ada #sbb2014 #sbbyeos2014 di Saloma Bistro, Jalan Ampang. Mana tak tahu apa itu #sbb2014 bolehla rujuk entri saya sebelum ni.

Ok. Live Blogging dari Klia Transit berhenti di sini.

p.s: Saya menulis entri ini semasa berada di dalam KLIA Transit menggunakan khidmat Wifi Percuma ...


Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

9 Komen Astro Mu Tunggu Aku Datang

perjalanan yg panjang..mudahan selamat sampai ya hh

semangat nak g #sbb2014 tu. hehehe.. all the best bro HH. Saya tak dapat nak pegi. Tak dapat la nak jumpe blogger2 yang lain.

moga sampai dengan selamatnya...terasa keseronokkan di sana nanti...

semoga selamat sampai =)

wahhhh.. cepatnya dah sampai. mia baru je nak gerak ke KL ni..

memang bersemangat waja tu..kalau sy hadir pun tentu bersemangat jgk nk pergi

Semoga urusan HH dipermudahkan... amin..

Tahniah...moga diberkati selalu.

Fuhhhh.. penat tu.. xpa asal bbaloi.. =)


EmoticonEmoticon