Serius. Semua hasil penulisan dan perkongsian peserta dalam Kontest Ilmu Blogspot Blogger Malaysia amat-amat baik sekali. Sangat baik sehingga saya jadi sukar untuk pilih siapa yang menang. Bagi saya, semua yang telah menyertai telahpun menang dengan sendirinya kerana kesudian berkongsi ilmu pengetahuan yang sangat-sangat berguna buat blogger Malaysia, khas dan khusus untuk blogger yang menggunakan platform percuma - blogspot.

Kesal

Saya kesal sebab tidak dapat memberikan hadiah buat semua peserta. Namun, pemilihan perlu dibuat. Saya perlu memilih 9 peserta dengan penulisan terbaik dalam memberikan serta menyampaikan ilmu blogspot blogger Malaysia.

Maaf

Maaf kepada semua peserta kerana mengambil masa yang sangat lama - hampir sebulan lebih untuk saya membuat keputusan. Saya terpakwa blogwalking dua tiga kali untuk memilih dan bookmark mana-mana entri yang saya fikir terbaik. Walaupun awalnya mahu print semua penulisan tersebut untuk penilaian, tetapi batalkan hasrat apabila ia akan memerlukan lebih banyak kertas daripada kos untuk bayar elektrik. Elakkan pembaziran kerana pembaziran itu akan menghilangkan keberkatan .. hehehe....
Senarai Pemenang Kontest Ilmu Blogspot Blogger Malaysia

Senarai Pemenang Kontest Ilmu Blogspot Blogger Malaysia

Baiklah, tanpa membuang masa. Saya umumkan peserta yang berjaya menerima hadiah wang tunai yang telah disediakan. Keputusan ini adalah muktamad.

Hadiah Utama Tunai RM 400
Hadiah Tempat Pertama RM 200
Hadiah Tempat Kedua RM 100
Hadiah Tempat Ketiga RM 50
Hadiah Saguhati RM 25

Tahniah

Tahniah kepada para pemenang. Saya akan menghubungi anda menerusi email telefon yang telah diberikan bagi tuntutan hadiah. Saya mahu dengar suara anda ... hehehe...

Maaf saya pohon andai ada keputusan yang dipaparkan tidak kena dengan selera dan pemikiran anda. Ini merupakan salah satu kontes besar yang saya anjurkan, jadi mungkin ada khilaf di mana-mana. Sebagai manusia, saya punyai banyak kekurangan.

Secara jujur dan ikhlas, sebenar-benar saya tidaklah sebegitu layak untuk menilai, namun harapan saya semua peserta yang telah sumbangkan idea ilmu blogspot blogger Malaysia tidak akan berhenti di sini sahaja untuk kongsikan apa yang telah mereka tahu.

Takkan berkurang ilmu dan amal disebabkan kita memberi pada yang lain.
UPDATE: Pemenang kesembilan akan dihubungi oleh saya. Saguhati RM25 untuk pemenang kelima akan diberikan atas pemilihan tertentu.

In Sha Allah.

Kontes Ilmu Blogspot Blogger Malaysia dianjurkan oleh HASRULHASSAN.COM dan ditaja utama oleh Blog Hebat Syuhada1981.com, Dikbee.com, AbangEnsem.com, EjamOthman.com, Saji.my serta ditaja bersama oleh Blog Mesti Baca Babyaimacomel.blogspot.com, MawardiYunus.com, MiziSempoi.com, DindaMaisarra.blogspot.com, Ecadwinkyasha.com, Terbaek.net, DuniaFarisya.com, Paly.my, Phat.my dan Blog Ieta. Kontes Hadiah Utama Tunai RM400 disokong KomisenJobdirumah serta iBiasiswa.my.


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

32 Komen

tahnaih kepada mereka yang menang...

Reply

Alhamdulilah..tak sangka terpilih jugak..tq bro Hasrul

Reply

tahniah diucapkan kepada semua para pemenang...

Reply

Tahniah semua...Salam kejayaan selalu.

Reply

Wahhh... tahniah kepada semua yang menang...!! Tahniah juga kepada semua yang ambil bahagian... Terima kasih kepada saudara HH di atas usaha beliau mengajurkan kontes tersebut :D
"rasa bersemangat lagi untuk blogging" :D

Reply

hai diyasesame.blogspot. jom belanja saya makan kfc. wakaka..


Tahniah untuk semua pemenang. Haritu dah draft pun entri untuk kontes nie tapi x sempat siap sibuk sgt konon.. hehe

Reply

Tahniah kepada pemenang, ilmu yang baik harus dikongsikan. :)

Reply

Wah terlupalah nak join contest ni..nway tahniah untuk semua pemenang...yang tak menang boleh cuba lagi ...

Reply

tahniah kepada semua pemenang. terima kasih yang tidak terhingga diatas semua elmu yang anda kongsikan.

Reply

Assalammualaikum...

Tahniah dan semoga sukses blogger yg berjaya....

mselim3

Reply

Tahniah kepada yang menang, yang tak menang pun tahniah juga sebab anda dan kita semua sebenarnya selangkah ke depan daripada yang lain. Good luck...

Reply

alhamdulillah.saya tak pernah sangka saya akan menang sbb saya bersaing dgn blogger lain yg hebat.
terima kasih buat Tuan HH juga.Semoga Allah memberkati usaha anda semua =)

Reply

ahaha boleh saja.mai alor star =D

Reply

Tahniah kepada semua pemenang, ini rezeki anda. Walaupun tak menang, tapi ini merupakan pengalaman pertama saya menyertai kontes sebegini dan kali pertama saya buat entri pasal blogging. Saya harap ini menjadi bibit permulaan buat perkara yang mendatang.

p/s: Saya agak pelik dengan kenyataan: "Saya perlu memilih 9 peserta" sedangkan hanya 8 sahaja yang tersenarai. (Adakah saya yang ke-9? Hehe)

Reply

Oppss lupa nak tulis .. satu saguhati akan saya berikan untuk satu blog yang saya pilih berdasarkan kaedah lain. :) yang tu saya akan hubungi sendiri dan berikan hadiahnya.

Reply

Mula tak nak pilih ... nak bagi awek yang menang .. tapi sebab lu kacak hari ni .. gua kasik chance .. hehehehe

Reply

:) terima kasih kerana sudi menyokong kontest ni ... jangan putus asa, teruskan mencuba.

Reply

Ya betul tu .. terima kasih kerana sudi menjayakan kontest ni ...

Reply

Ada sebab saya pilih ... tapi biarlah sebab itu saya je yang tahu .... bukan apa, nanti ada lak yang nak mencelah. :) kalau tgk senarai pemenang pun dah boleh agak kenapa ....

Reply

Tanniah kepada pemenang. Terima kasih kepada penganjur menang untuk hadiah saguhati. :-)

Saya boleh dihubungi --> https://www.facebook.com/akubiomed

Reply

tahniah kepada yang menang.

yang lain boleh usaha lagi.

Reply

tahniah kepada yang menang. :)

Reply

Tahniah kepada semua pemenang. Alhamdulillah...

Reply

eh ada kontest?? terlepas ... agak busy semenjak dua menjak ni... hihi^^.. btw, tahniah buat semua pemenang!^^

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.