Wow. Macam tak percaya je. Tapi itulah, kalau ada ilmu mesti boleh punya. Sebuah page di Facebook berjaya dapat 200 Likes hanya dalam masa singkat - iaitu 30 minit. Macam mustahil buat sesetengah orang, tapi tak mustahil buat mereka yang sudah dapatkan teknik rahsia yang dikongsikan oleh Shamirul Afiq.

Siapa Shamirul Afiq ni? Ok, saya jujurnya tak kenal pun akan anak muda ini. Tetapi apa yang saya tahu, dia ada teknik rahsia untuk mendapatkan puluh, ratus malah ribuan likes pada fanpage. Adakah anda orang yang mahukan jumlah likes yang banyak pada fanpage di Facebook? Kalau ya, mungkin anda boleh dapatkan ilmu ini.

Saya memang tak ada ilmu rahsia ini, dan saya tak gunakan pun untuk fanpage saya.... sebabnya saya tak jual apa-apa di fanpage saya tu, fanpage hasrulhassan.com adalah sebuah fanpage perkongsian mengenai tips blogging dan panduan bagi blogger Malaysia. Tetapi, kalau anda seorang kaki bisnes yang ada fanpage untuk produk perniagaan anda, saya rasa mungkin teknik dan rahsia yang dikongsikan oleh Shamirul Afiq ini boleh dijadikan sebagai panduan.
Rahsia Facebook Fanpage dapat 200 likes dalam 30 minit - Sifu Blogspot
200 likes dalam 30 minit - andai anda seorang yang ada bisnes online, itu merupakan angka yang boleh beri income berganda-ganda. Lebih ramai akan tahu mengenai page bisnes online anda. Dalam 30 minit sahaja, anda sudah ada bakal pelanggan seramai 200 orang! Dan andaikata 10 daripada 200 orang tu membeli produk berharga RM100 daripada fanpage anda tu ... perghh ..... dah boleh dapat RM1000 .. hanya dalam masa sehari!

Kalau esok ada lagi 200 likes daripada 200 orang? Dan mereka tengok produk dalam fanpage anda tu dan beli produk berharga RM50 pula? 200 x 50 ..... congaklah sendiri.

Nak tahu rahsis FB Fanpage 200 Likes dalam masa 30 minit ini? Klik pautan ini - http://bit.ly/1eRlbde

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement