Wordless Wednesday - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat boleh menerangkan segalanya.

Sumber: Keep Calm and Eat Kangkung and more - klik


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

19 Komen

Hehe.. Smpai.stau dunia kna pggan kangkung ni..

Reply

Hehe.. Senyum sorang2 tengok gambar kangkung nie...

Reply

dunia pun nak kenal kangkung. hehehe

Reply

Glamor kangkung sekarang ni...dah naik junjung, kalah kaduk! hehe

Reply

Hari ni masuk 3 kelas, semua budak sibuk crita fasal kangkung... Huhu

Reply

nampak tak orang bijak macam mana bila dia berbicara? jadi bualan zaman berzaman lah jawabnya.. hahahaha

Reply

semua cerita kangkung... hihihi

Reply

oooo... patutlah Wordless Wednesday... Dok heran kenapa banyak blog tajuk entri wordless wednesday... hahahaha.. malunyer.

Reply

trending betul citer pasal kangkung ni kann

Reply

kankung oh kankung...tak pasal-pasal jadi ternding..nway kita suka jugak kankung goreng..

Reply

Itulah pasal ... hahahaha.. tak abis-abis pasal kangkung kannn

Reply

Hahaha... kasihan kaduk . tapi pucuk kaduk sedappp ooo buat ulam.

Reply

Ya, benda dah lama dah ... satu 'fenomena' setiap hari rabu bagi blogger satu dunia.

Reply

Ya, jgn underestimated kelebihan kangkung ni

Reply

Bagus juga trend benda ni....sure akan lebih ramai pelancong asing datang Malaysia nak makan kangkung.

Reply

Strategi untuk eksport kangkung ke luar negara ni Bukhari Malek

Reply

kangkung pun bleh femes 1 donia.........sebab yg popularkan kangkung pun orang besar

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.