15 Januari 2014

Keep Calm and Eat Kangkung


Wordless Wednesday - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat boleh menerangkan segalanya.

Sumber: Keep Calm and Eat Kangkung and more - klik


Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

19 Komen Keep Calm and Eat Kangkung

Hehe.. Smpai.stau dunia kna pggan kangkung ni..

Hehe.. Senyum sorang2 tengok gambar kangkung nie...

dunia pun nak kenal kangkung. hehehe

Glamor kangkung sekarang ni...dah naik junjung, kalah kaduk! hehe

Hari ni masuk 3 kelas, semua budak sibuk crita fasal kangkung... Huhu

nampak tak orang bijak macam mana bila dia berbicara? jadi bualan zaman berzaman lah jawabnya.. hahahaha

semua cerita kangkung... hihihi

oooo... patutlah Wordless Wednesday... Dok heran kenapa banyak blog tajuk entri wordless wednesday... hahahaha.. malunyer.

trending betul citer pasal kangkung ni kann

kankung oh kankung...tak pasal-pasal jadi ternding..nway kita suka jugak kankung goreng..

Itulah pasal ... hahahaha.. tak abis-abis pasal kangkung kannn

Hahaha... kasihan kaduk . tapi pucuk kaduk sedappp ooo buat ulam.

Ya, benda dah lama dah ... satu 'fenomena' setiap hari rabu bagi blogger satu dunia.

Ya, jgn underestimated kelebihan kangkung ni

Bagus juga trend benda ni....sure akan lebih ramai pelancong asing datang Malaysia nak makan kangkung.

Strategi untuk eksport kangkung ke luar negara ni Bukhari Malek

kangkung pun bleh femes 1 donia.........sebab yg popularkan kangkung pun orang besar


EmoticonEmoticon