Ramai yang ingin punyai bisnes online sendiri, tetapi tak ada modal, dan tak ada produk sendiri. Menerusi program affiliate, soal modal dan soal produk, anda tak perlu fikir dah. Semua sudah ada buat anda jana income sampingan. Ia sebuah program yang membolehkan seorang blogger ada bisnes online sendiri, tanpa perlu keluar sesen pun.

Bisnes Tanpa Modal Menerusi Affiliate

Dalam menjana income menerusi affiliate, apa yang perlu ialah usaha yang komited. Usaha komited ini perlu ditekankan dalam aspek terpenting affiliate. Aspek terpenting bagi setiap produk yang dijual menerusi affiliate adalah promosi. Promosi adalah satu-satunya yang perlu anda lakukan supaya anda boleh jana income menerusi program ini. Ia mesti dilakukan secara berterusan dan konsisten.

Affiliate adalah percuma. Jadi ia tiada risiko. Semua orang boleh buat bisnes hanya dengan affiliate.

Bagaimana nak daftar program affiliate ini?

Ok, salah satu laman web Malaysia yang sediakan peluang ini adalah Ashadee.com. Dulunya dikenali sebagai Jomniaga.com. Laman web ini yang dipelopori oleh IM (Internet Marketer) terkenal Gobala Krishnan menyediakan tapak untuk sesiapa sahaja ada bisnes online tanpa perlu keluarkan modal. Laman web Ashadee.com menyediakan lebih 100 produk yang boleh anda pilih untuk diniagakan.
Bisnes online dengan blog tanpa modal

Saya sendiri telah berjaya mendapatkan income daripada Ashadee sejak bertahun dah. Income ada yang dimasukkan terus ke dalam akaun bank, ada yang dibayar menerusi akaun PayPal. Terpulang pada kita nak ambil income dijana tu macamana.

Mungkin anda tak berapa faham sangat mengenai affiliate ni, walaupun selepas anda dah baca entri-entri yang telah saya tulis sebelum ini. Ok, saya bukan cikgu yang bagus. Tak faham tak mengapa, saya ada saluran lain yang boleh bantu anda untuk faham.

Cuba anda ke pautan ini - http://bit.ly/1cSCRT3

Buat pendaftaran dan lihat video yang disediakan. Anda akan tahu cara yang betul untuk anda menjana income online yang lumayan menerusi Ashadee.com.


Sekali lagi, jangan risau .. program affiliate adalah percuma. Mana-mana program yang dakwa ia merupakan program affiliate tetapi anda perlu bayar ... maka itu adalah program palsu yang cuba nak memperdayakan anda.

Mahu ada bisnes online tanpa modal, daftar percuma dengan Ashadee. Daftar sekarang jika berminat, hanya isikan butiran anda di http://bit.ly/1cSCRT3 dan dapatkan langkah serta tips jana income affiliate sehingga RM800-1000 seminggu!



3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement