Tentu bosan duduk sahaja di rumah tak buat apa-apa kan? Kalau bosan, carilah kerja online! Mudah, ada banyak kerja online yang boleh anda lakukan di rumah, dan boleh dibuat sebagai salah satu cara menambah pendapatan sampingan. Ramai yang dah berjaya dengan melakukan kerja-kerja online, dan mendapatkan bayaran yang lumayan.

Cari Kerja Online Untuk Buat Dari Rumah?

Lumayan? Lumayan sebab anda tidak perlu nak mencari kerja tersebut merata tempat, hanya menerusi satu laman web, satu email, satu syarikat .. anda boleh dapat akses kepada lebih seribu kekosongan jawatan dan kerja online yang boleh dibuat.

Lihat beberapa testimonial ringkas ini.

Testimonial Buat Kerja Online Dari Rumah


Lagi satu, anda boleh apply banyak kerja dalam satu-satu masa, dan tidak terikat. Jika nak banyak terima upah, maka apply banyak kerja. Kata orang, lagi anda rajin buat kerja sampingan ditawarkan, maka akan lebih banyak upah yang anda akan terima. Berbaloi-baloi gitu.

Berminat nak dapatkan kerja online yang boleh anda lakukan dari rumah? Jika ya, boleh daftar di sini - JDR V3.5

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. tuan admin, blh x jelaskan apa tugas slps daftar?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena lihat video yang telah disediakan. Video tutorial, semua benda ada disediakan dalam laman web tersebut, Adalah tidak wajar saya dedahkan ia memandangkan ia satu perkhidmatan yang dibayar oleh mereka yang daftar.

      Padam
    2. Bagaimana klien menjumpai kita untuk mewarkan perkhidmatan yang diperlukan?

      Padam
  2. HH, nak tanya.. macam mana kita nak tahu jobdirumah ni tak menipu yea.. rasa nak mencuba gak ni tapi takut lak tertipu.. mohon pendapat n nasihat dari HH..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tipu .. report je, ada no pendaftaran syarikat, ada alamat, ada no tel. Kliks Solution ahli PPIM .... jadi masalah tak timbul, kalau timbul masalah, boleh je dakwa. Yang penting faham akan benda ni betul2 .... sudah ada keterangan cukup jelas dalam laman web dia. Nak buat duit ni mudah tapi ada caranya, kalau tak kena cara ...maka akan jadi susah.

      Nasihat saya, nak buat duit dnegan jobdirumah kena rajin dan jangan malas...itu je.

      Padam
  3. Assalam...Tuan mcm mana cara utk sy mendaftar sy mmg betul2 memerlukan kerja sambilan dirumah kerana ikhlas niat ingin membantu suami.Terima kasih

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement