Tak sangka pula ehh. Nampaknya penangan blogger di alam maya ini memang tidak dapat disangkal lagi. Lebih-lebih lagi jika sesebuah blog itu punyai pengaruh dan juga pembaca yang jumlahnya cukup besar. Dalam sibuk-sibuk orang politik mengenai pemilihan wakil tertinggi, serta exco UMNO; ada calon yang bertanding ambil peluang mempromosikan diri dengan menggunakan khidmat blogger Malaysia.

Pemilihan UMNO - Ramai Calon Guna Khidmat Blogger

Untunglah blog yang ada kisah politik, boleh dapat durian runtuh dengan sediakan khidmat iklan atau banner bagi calon-calon UMNO ni. Dengar cerita, banyak income masuk disebabkan naik banner dan iklan calon bertanding dalam pemilihan UMNO ni. Dengar-dengar sahaja, kebenaran dan jumlah dapat tu tak dapatlah saya nak kongsikan - sebab saya tak tahu. :)

Cuba tengok contoh yang saya sertakan ini. Ini daripada sebuah laman atau blog informasi terkenal. Ada nampak calon familiar tak? Hehehe.... mana yang tahu menggunakan media sosial serta media maya seperti blog, memang bijak ... tak boleh iklan di akhbar, mereka gunakan blog sebagai alternatif untuk meraih sokongan dan undi.
Calon pemilihan UMNO guna khidmat blogger Malaysia
Calon pemilihan UMNO guna blog
Bijak siapa yang guna blog tu .. :) ...

Blog anda ada letak ke iklan calon UMNO yang bertanding ni ehh?


4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. tengok nampak tak dh semakin penting blogger sekarang ni...untunglah blogger2 tu

    BalasPadam
  2. Diaorang tau peranan bloger ni...dan tak mahu ketinggalan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya, semakin ramai blogger yang kini dilihat berpotensi ..:)

      Padam
  3. Peranan blogger mmg semakin penting utk penyebaran maklumat & kempen2.. lebih bercorak "personal touch" drp aliran media perdana..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement