25 September 2013

Puteri Sarah Liyana yang Baru

Gambar Puteri Sarah Liyana Terbaharu 

Wordless Wednesday - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat boleh menerangkan segalanya.
Puteri Sarah Liyana Berjubah
Gambar cun Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar cun Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Puteri Sarah Liyana 2013

p.s: Dengarnya Puteri Sarah berhenti berlakon dah. Kredit: Fanpage Puteri Sarah

Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

17 Komen Puteri Sarah Liyana yang Baru

cantik. moga istiqamah dan lebih baik slps ni.. aammiinn

Hari tu dia minta tolong untuk keluarkan gambar yang tak elok mengenainya di Internet, cara ini salah satu yang boleh dilakukan agar bila google nama dia, akan ada benda baik yang terpanpang ..

Alhamdulilah itu petanda penghijrahan ke arah menjadi yang lebih baik,

Petik kedondong di tanah pamah,
Melentuk rendang dicapaikan puteri;
Cantik bertudung seindah muslimah,
Sejuk memandang bagaikan bidadari.

Dia pun dah berhenti terima lakonan dah

alhamdulillah. semoga istiqamah, ameen

smge beristiqomah puteri sarah

Subhanallah, cantiknya Puteri Sarah bila dah berhijrah macam ni.. Semoga istiqamah hendaknya.. Sama2 kita doakan yang terbaik semua umat Islam di dunia.. =)

kan comel macam ni dari terbuka aurat. alhamdulillah happy melihat ramai artis telah berhijrah.

Alhamdulillah..suka sangat dengan penampilan baru ini...sweet..

orang cantik bila bertudung lagi bertambah cantiknya....Alhamdulillah.

Aaarghhh tak nak tengok lama2...nanti jatuh hati..tak nak..tak nak..haha

Alhamdulillah.. cantik, comel je orangnya. Kalau dah berhenti berlako, dia buat apa eh skg ni?

dia ni memang sweet orangnya...

Alhamdulillah, perubahan ke arah kebaikan sangat dialu-alukan.


EmoticonEmoticon