Gambar Puteri Sarah Liyana Terbaharu 

Wordless Wednesday - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat boleh menerangkan segalanya.
Puteri Sarah Liyana Berjubah
Gambar cun Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar cun Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Terbaharu Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Puteri Sarah Liyana 2013
Gambar dan foto Puteri Sarah Liyana 2013

p.s: Dengarnya Puteri Sarah berhenti berlakon dah. Kredit: Fanpage Puteri Sarah
Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

17 Komen

cantik. moga istiqamah dan lebih baik slps ni.. aammiinn

Reply

Hari tu dia minta tolong untuk keluarkan gambar yang tak elok mengenainya di Internet, cara ini salah satu yang boleh dilakukan agar bila google nama dia, akan ada benda baik yang terpanpang ..

Reply

Alhamdulilah itu petanda penghijrahan ke arah menjadi yang lebih baik,

Petik kedondong di tanah pamah,
Melentuk rendang dicapaikan puteri;
Cantik bertudung seindah muslimah,
Sejuk memandang bagaikan bidadari.

Reply

Dia pun dah berhenti terima lakonan dah

Reply

alhamdulillah. semoga istiqamah, ameen

Reply

Subhanallah, cantiknya Puteri Sarah bila dah berhijrah macam ni.. Semoga istiqamah hendaknya.. Sama2 kita doakan yang terbaik semua umat Islam di dunia.. =)

Reply

kan comel macam ni dari terbuka aurat. alhamdulillah happy melihat ramai artis telah berhijrah.

Reply

Alhamdulillah..suka sangat dengan penampilan baru ini...sweet..

Reply

orang cantik bila bertudung lagi bertambah cantiknya....Alhamdulillah.

Reply

Aaarghhh tak nak tengok lama2...nanti jatuh hati..tak nak..tak nak..haha

Reply

Alhamdulillah.. cantik, comel je orangnya. Kalau dah berhenti berlako, dia buat apa eh skg ni?

Reply

dia ni memang sweet orangnya...

Reply

Alhamdulillah, perubahan ke arah kebaikan sangat dialu-alukan.

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.