04 September 2013

Gambar Kucing Dilukis Dengan Pensil

Gambar Kucing Comel Dilukis Dengan Pensil

Wordless Wednesday - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat boleh menerangkan segalanya.

 

Sumber: FunZug

Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

14 Komen

salam

ini lukisan ke? tapi macam real la..

kagum tengok lukisan dia,macam betul...:)

nampak real lukisan nie..bdw, kucing2 nie comel2 gile..hehe ^^

ya lah.. memang nampak cam real..nak dapat skil melukis mcm ni makan tahun gak..inilah anugerah Allah.aku lukis orang lidi mmg real cakap kau.. :)

@Cik Tie@Akak WOW .. teringat cerita 3 abdul kak oi .. hehehhee

@zuwaidah Tula... bukan mudah nak buat seREAL macam ni .. hebat kan?

@adanaberkat hahaha.. lepas ni leh la wat pertandingan gambar lidi paling lidi ... huhuhuuu

@HasrulHassan [HH]

canteek

Bro. Tak perlu 'tuan2' nie

saya muda lagi.. panggil naim dah ok..

:)

cantiknya! memang tak nampak macam lukisan pun..

Biar betol.. Bakat semulajadi..


EmoticonEmoticon