Buat Duit Dengan Blog Tanpa Modal. Dalam diam-diam, ada komisen masuk menerusi Ashadee (dulunya Jomniaga). Alhamdulillah, ada juga income masuk walaupun tidaklah banyak mana, namun rezeki tetap rezeki. Ashadee - salah satu cara buat duit dengan blog tanpa perlu mengeluarkan sesen modal pun. Cukup mudah, hanya daftar percuma dan mula buat duit secara online dengan Ashadee.

Berbanding dengan beberapa program buat duit dengan blog yang perlu bayar itu dan ini, tetapi menerusi Ashadee, anda sudah boleh buat duit tanpa perlu keluarkan modal apapun. Siapa yang tak join, memang rugilah sebab kesempatan seperti ini bukannya selalu ada.

Buat Duit Dengan Blog Tanpa Modal

Buat duit dengan blog tanpa modal memang macam tak masuk akal je, tapi ia memang satu program buat duit yang tak perlu bayar apa-apa, malah selepas anda mendaftar percuma, anda boleh terus mempromosi untuk mendapat jualan pertama, dan komisen pertama.


Buat duit dengan blog tanpa modal
Erkkk, setiap pendaftaran baru akan diberikan RM2. Uhh ... lagi bertambah bestlah. Join percuma, orang daftar kita dapat RM2, jauh nilainya tu dengan ChurpChurp mahupun 8Share yang cuma beri RM1 sahaja bagi pendaftaran baru.
Buat duit dengan blog tanpa modal
Haaa ... di situ dah ada kelebihan tersendiri. Jadi, dok tunggu lagi untuk daftar? Hanya isi nama dan beberapa butiran penting, dan siap .... anda dah boleh jana komisen hari-hari dengan Ashadee.com ini.

Mungkin anda macam lost je, tak berapa faham mengenai buat duit online dengan Jomniaga ni, anda boleh tonton video yang telah disediakan, sertai webinar yang telah tersedia untuk anda. Oh ya, benda ini juga percuma .... jadi, tiada risiko langsung untuk anda ketahui cara termudah buat duit dengan blog tanpa modal ini.


14 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. rasa nk cuba jugak la bro...

    BalasPadam
  2. sekarang nak cari duit poket, sebab kos semuanya naik.......nice info...

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Pelan-pelan belajar mengenainya. Kena buat juga trial n error ni.

      Padam
  4. wah..byknya komisyen... tahniah....

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Betul. Tanpa sesen pun. Saya daftar percuma dengan Jomniaga, cari produk yang sesuai, ambil kod HTML dan letak dalam blog. Dah siap, jika ada beli produk tu, saya terima komisen.

      Semudah itu.

      Padam
  6. Pkcik HH,klau saya ada ape ape dalam hal ini...bleh x pkcik membantu saya.. erm....1 lagi,kalau x pandai bahase BI boleh jugak ke....huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Beli ebook yang dicadangkan ... tu sahaja. :)

      Padam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement