Ada blogger yang bertanya kepada saya, mengenai akaun 8Share mahupun ChurpChurp. Tanya mereka; "Bang, kalau akaun 8Share atau ChurpChurp kena suspended, boleh dapat balik tak? Sebab ada duit dalam tu ...". Saya bukanlah agen bertauliah kepada mana-mana syarikat pengiklanan media sosial tersebut, tetapi saya dah ada jawapan kepada pertanyaan.
ChurpChurp Account Suspended

Akaun Kena Suspended Tak Boleh Dapat Dah

Your ticket concerning \'If an account has been suspended or deleted, can it be retrieve?\' has been responded to. 

Link to ticket: http://help.churpchurp.com/ticketview.php?cmd=view&id=20130BBFD6&email=hasrulhiteg@gmail.com 

Here is the response made to your ticket. Please do not reply to this email directly, use the link above to reply. 

Hi Hasrul, Thanks for writing in to us! Unfortunately we are unable to reactive a Churper's account that has been deactivated or suspended :) Please feel free to write in to us again should you have any questions. Have a good day and happy Churping! :) 

Cheers, 
Nick Yap 
Community Executive 

Jadi, redha sahajalah dengan apa yang berlaku. Mesti ada sebab akaun anda kena suspended dan income dalam akaun tak boleh dikeluarkan.

Mungkin sebab anda telah melanggar beberapa terma dan syarat yang ditetapkan. Salah satunya mungkin kerana anda disyaki melakukan penipuan dalam klik-klik iklan mereka, sepertimana saya pernah tampilkan dalam entri ini - Cara Tipu Klik Iklan 8Share dan ChurpChurp

Kecewa? Jangan kecewa sangat .... kalau terasa nak dapatkan tunai, boleh cuba dengan bakat anda yang tersendiri, apakata cuba dapatkan tunai menerusi bakat anda di sini - http://is.gd/Vx82Pm

Yelah, manalah tahu, kot-kot ada bakat tersembunyi yang boleh menangkan anda wang tunai sehingga RM50 ribu ..wow ..banyak tu, saya pasti kesedihan anda akaun kena suspended dapat dihilangkan.


4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Kalau akaun da kena suspended..redha je la..tak dapat nak buat apa da..

    BalasPadam
  2. memang kena redha. 8share pun aku taklah main kias-kias. tak pasal-pasal kena ban 2 akaun. sabo jelah -_-

    BalasPadam
  3. nasib baik acc saya ok setakat ini....hope takder masalah....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement