As-Salam. Masih ada yang tak berapa nak faham mengenai strategi SEO sesebuah blog? Ok, saya kongsikan satu persembahan slide (slideshow) bagi memudahkan anda memahami. Ia mengenai strategi piramid SEO (Search Engine Optimization) untuk menghasilkan entri yang menjana trafik menerusi enjin carian.

Persembahan dalam bahasa Inggeris tapi saya fikir ia tidaklah terlalu sukar nak faham. Ia mungkin boleh berikan anda sedikit kefahaman asas mengenai cara nak adaptasikan SEO dalam blogspot anda.

Strategi Piramid SEO (Search Engine Optimization)

Entri ini mungkin hanya sebagai informasi asas untuk anda bina sebuah blog dan hasilkan entri-entri berkualiti dengan pemantapan SEO sebagai salah satu alat agar entri dicapai dan tercapai.

Jangan lupa untuk gelintar dan cari entri mengenai Tips SEO Blogspot dalam blog ini untuk anda perdalamkan lagi mengenai SEO ini.


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Nak dapat ilmu seo memang mudah... Tapi nak jadi The Best Practice OF SEO bukan semudah apa yang kita sangka... Kalau tak percaya boleh join mana-mana contest SEO dan lihat hasilnya... ;)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement