As-Salam. Ramai antara blogger yang masih lagi tak manfaatkan cara buat duit online menerusi 8Share. Malah, ada yang tak tahu pun. Ok, secara ringkasnya, 8Share ini lebih kurang sama je dengan Churp Churp, cuma kelebihan 8Share ialah ia pantas membayar jika nak dibandingkan dengan Churp Churp. Tambahan lagi, 8Share bayar terus pendapatan anda menerusi akaun bank sedangkan Churp Churp menggunakan kaedah cek. Tak daftar lagi? Boleh daftar percuma di sini - http://goo.gl/vQQ0li
tips dapatkan ganjaran daripada 8share

8Share boleh berikan ganjaran lumayan buat anda jika pandai mengeksploitasikan iklan yang disediakan. Ada banyak cara boleh anda gunakan untuk mendapatkan ganjaran maksimum menggunakan 8Share ini. In Sha Allah, dengan setiap klik ke iklan 8Share, anda akan menerima sebanyak RM0.20 sebagai ganjaran perkongsian anda tersebut.

Apakah tips, petua dan tatacara untuk memaksima pendapatan menerusi 8Share? Ok, saya akan kongsikan sebahagian tips popular yang boleh anda gunakan untuk mempromosikan iklan-iklan yang ada dalam 8Share ini.
cara popular untuk jana pendapatan online menggunakan 8share

Tips Popular Buat Duit Menerusi 8Share

  1. Kongsikan iklan di Facebook Timeline atau Google+ Profile kepunyaan anda - Samada menggunakan ayat-ayat yang tersedia di 8Share sendiri atau menggunakan pendekatan lebih kreatif dengan mengolah ayat yang lebih menarik tetapi tidak memperdaya di Facebook anda.
  2. Kongsikan iklan di Facebook Timeline atau Google+ Profile kepunyaan rakan anda - Cara ini juga popular tetapi mesti anda pastikan bahawa rakan anda itu ada minat terhadap iklan tersebut, contohnya anda tahu rakan anda itu kaki shopping, maka kongsikan iklan-iklan yang ada kaitan dengan diskaun beli belah atau ganjaran membeli belah.
  3. Kongsikan iklan di komuniti-komuniti yang ada di Facebook/Google+. Cari atau kongsikan di komuniti yang ramai ahlinya. Lebih ramai lebih baik kerana kebarangkalian tinggi untuk iklan anda diklik.
  4. Kongsikan di akaun Twitter anda dengan ayat pendek dan hastag tertentu.
  5. Paparkan iklan tersebut di Fanpage kepunyaan anda, samada di Facebook mahupun di Google+. 
  6. Hantar email kepada rakan-rakan anda. Cara ini mungkin tak ramai buat, tetapi ia merupakan antara kaedah berkesan untuk digunakan.
  7. Perlu rajin dan perlu ramai kenalan samada di Facebook, Twitter, Google+ Profile. Hanya dengan kekerapan anda kongsikan iklan-iklan tersebut di platform-platform yang ramai akan lihat iklan anda adalah yang paling baik.
8Share bukan sahaja kongsikan iklan-iklan, tetapi juga beberapa kontes menarik yang boleh anda sertai dan menang pelbagai hadiah. Lagipun ia percuma, anda hanya perlu daftar di sini - http://goo.gl/vQQ0li dan mula jana pendapatan buat duit dengan 8Share.

Oh ya, 8Share dulunya dikenali sebagai SAYS Malaysia reward program ... :)

Selamat mencuba.




4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. thank utk info... mmg tercari-cari cara terbaik mcm mana nak dapatkan tarikan dari org ramai untuk klik iklan hehe

    BalasPadam
  2. w0w..teringin la nk buat 8shared..!

    BalasPadam
  3. selalu dengar 8share lebih lumayan dari churpchurp, tapi masih juga serius dgn churpchurp saje

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement