As-Salam. Tentu anda nak tahu mengenai realiti yang ada di dalam dunia maya ini. Dan kali ini saya kongsikan satu widget yang menunjukkan apa yang sedang berlaku sekarang - live dalam dunia maya.

Apa yang anda saksikan ini merupakat statistik sebenar - dalam masa realiti bagaimana setiap detik, setiap saat, angka-angka ini berubah dengan sangat hebat sekali. Nyata perkembangan dunia maya semakin memacu ke depan. Andai kita lambat atau terlewat, kita mungkin akang termengah-mengah untuk mengejarnya.

Andai anda seorang pengguna Facebook, Twitter .. atau apa sahaja laman sosial maya, maka ketahuilah anda merupakan antara penyumbang statistik bertalu-talu ini. Amacam? Kagum tak anda?

Informasi Nyata Dunia Maya




Apa yang anda lihat ialah statistik terkini mengenai Facebook,Twitter, Instagram, Youtube termasuklah Google. Anda boleh melihat berapa jumlah LIKE yang dihasilkan dalam tempoh beberapa saat anda sedang membaca entri ini, termasuklah berapa jumlah gambar yang dimuat naik ke Instagram dan macam-macam lagi.

Ini dunia maya yang anda tidak nampak di mata kasar, namun ia sedang berlaku tanpa anda menyedarinya.

Hebat bukan?


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. :)

    macam random ja widget tu.. :P

    http://pemudattbc.blogspot.com/2013/07/doa-senjata-orang-mukmin-dataran-rabiah.html

    BalasPadam
  2. assalamualaikum hh...cepatnya jumlah klik tu mmg pantas dunia alam maya ni...:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement