As-Salam. Saya nak minta bantuan anda, boleh tak? Kalau tak boleh ... hmm saya nak paksa juga. Heh ... sesekali takkan tak boleh. Bantuan apa? Hmm mudah je, mohon anda undi untuk memilih sarung bantal yang saya design. Errkkk sarung bantal? Hahahaha... ye sarung bantal. Benda yang disarungkan ke bantal yang buat letak kepala untuk tidur-tidur tu ...:p

Saya harap anda dapat undi sarung bantal yang saya reka ini. Ini merupakan antara rekaan corak bantal saya yang telah saya buat untuk Astro Gempak Sahabat. Mungkin tak secomel mana, tetapi dah cukup comel dah di mata saya, sesuai digunakan untuk semua jenis bantal, tak kiralah bantal kepala, bantal sisi, bantal kaki, bantal peluk ... dan sesuai untuk semua peringkat umur, pangkat, latar belakang, kaum dan agama.

Boleh ye? Hanya klik UNDI setiap hari bermula dari 3 - 12 hb Julai 2013. Hanya satu undi bagi setiap satu hari.

Comel Tak Sarung Bantal Sahabat Ni?

Cara Nak Undi Bantal Comel

  • Mula-mula anda perlu pergi ke pautan ini - http://www.astrosahabat.com.my/peraduan-reka-bentuk/?type=bantal
  • Klik Undi seperti dibawah ini, dan pastikan anda login ke akaun Facebook anda. Benarkan Astro Gempak untuk akses akaun anda bagi membolehkan undian dilakukan.
  • Bila dah undi, akan keluar peratusan undi.
  • Dah. Selesai.

Bantauan kawan-kawan undi setiap hari .... satu undi sehingga tamat pengundian 12 hb Julai 2013 ini. Kepada yang dah berikan undi, saya ucapkan terima kasih banyak-banyak.

Undi ye, tolong saya untuk peroleh peluang ini, menjadikan sarung bantal saya sebagai sarung bantal untuk SAHABAT.

Undi di sini - http://www.astrosahabat.com.my/peraduan-reka-bentuk/?type=bantal


8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wokeyyy...demi sahabat, akak akan vote sekarang jugak..hari-hari ekk..tak de hal sb hari2 akak dok depan computer ni..hehehe

    BalasPadam
  2. Done.. In Sya Allah akan undi lagi lepas 24jam. Sejujurnya, memang design bantal tu menarik. Mesti pakar juga yang buat tu

    BalasPadam
  3. Saya dah undi HH..semoga berjaya ya

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement