As-Salam. Alhamdulillah, berbaloi tak kalau menggunakan affiliate dalam blog? Mestilah ... bandingkan dengan income Nuffnang anda - untuk dapatkan RM77, boleh dapat dalam masa 7 hari tak? HH sendiri ambil masa 3 tahun untuk dapatkan cek pertama daripada Nuffnang bernilai RM50. Jadi, anda bijak matematik, boleh fikir sendiri mana lebih baik.

Serius. Dengan olahan ayat, idea dan perkongsian apa yang anda tahu, blog boleh bantu anda untuk menjana pendapatan secara online yang baik menerusi program affiliate.

Bacaan berkaitan ...

Komisen RM77 Dalam 7 Hari Menerusi Affiliate

Pendapatan di bawah ini mungkin milik anda, jika anda meletakkan sistem affiliate dalam blog anda untuk menjana pendapatan. Anda tidak perlu risau mengenai status Glitterati Nuffnang, sebab ia tidak beri sebarang kesan. Anda boleh letakkan kedua-dua iklan, begitu juga dengan Adsense, Innity dan lain-lain.

Komisen RM77 Seminggu

Cubalah. Mana tahu .... kan kan? Tak salah mencuba. Lagipun program affiliate adalah percuma.



12 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Kalau betul2 nak harapkan Nuffnang, memang sadis. He..

    BalasPadam
  2. fuhhhh... 3tahun nk dptkn cek daripada nuffnang.. iklan daripada komli mmg masyuk. cuba lah try.

    BalasPadam
  3. aku dh lama stop nuffnang. hampeh. bagi traffic tinggi pn, ciput je dpt.

    BalasPadam
  4. nanti saya akan baca dengan penuh fokus apa itu affiliate ni HH..pastu nak cuba la

    BalasPadam
  5. Tahniah...boleh belanja cendol camni...

    BalasPadam
  6. Nampaknya program affiliate semakin top masa kini. Ramai yg dah mula mempercayainya. Tapi bagaimana yg tiada trafik yg tinggi spt tuan HH, DH, Titan, Shakido dll.

    BalasPadam
  7. Ya... nanti leh try cendol taiping ..

    BalasPadam
  8. Program ini sebenarnya dah top sejak bermulanya pemasaran di internet, sebelum ada blog lagi. Cuma tak ramai yang praktiikan je. Affiliate bukan setakat promo di blog, anda boleh promosi di Facebook, Twitter dan juga menerusi email ... dan macam-macam lagi termasuk offline ... pemasaran adalah tidak terbatas ...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement