As-Salam. Teringat pada rakan-rakan blogger lama yang terawal beri support kepada peralihan blog ini satu ketika dahulu. Mereka ini adalah pengunjung setia, tak berganjak ... mereka penyokong yang diam tapi berisi. 

Dulu, nama-nama mereka ini sering teringang dalam ingatan HH, hatta sedang lena dengan air liur meleleh di tepian bibir. Mereka ini telah banyak memberikan jasa kepada blog ini. Mereka inilah yang telah menjadikan HH sangat seronok berblog dan berkongsi segala informasi yang HH dapat.

Ya, mungkin sekarang mereka sudah ada hala tuju dalam dunia blog. Mungkin mencari rentak untuk terus bertapak. Bukan mudah ... memang tanpa sokongan dari rakan blogger yang lain, agak sukar untuk blog menempatkan kewujudan dalam dunia blog Malaysia.

Walaupun kini, mereka dah kurang tinggalkan jejak dan komen .... namun, nama-nama blogger ini sentiasa berada di ingatan HH.

    Dan ramai lagi .. yang mana ada tu dah tak ada blog dah pun .... hmm .. terima kasih .. terima kasih.


    4 Ulasan

    Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

    1. betul tu HH..blogger yg awal membantu kita mesti jadi satu kenangan...

      BalasPadam
    2. smuge HH akn trus bsmngat lg utk truskn dlm dunia perbelogan..hihi

      BalasPadam
    3. In Sya Allah ... semoga terus diberikan kekuatan dan ilham

      BalasPadam
    4. Ya, kalau ikutkan mereka tu femes .... cuma sbb mereka tak mahu dedah diri sangat atau cari populariti ..maka mereka ala kadar sahaja

      BalasPadam

    Catat Ulasan

    Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

    Terbaru Lebih lama

    Advertisement

    Bisnes Shopee

    Advertisement

    BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

    Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


    Advertisement