As-Salam. Dalam kehidupan, kalau anda sentiasa serius, anda pasti akan rasa tension ... perlu ada sedikit keceriaan. Begitu juga dengan blog, sesekali buatlah entri jenaka selamba untuk menceriakan pengunjung dan pembaca setia blog anda. 

Dah terbukti blog-blog jenaka memang ramai yang suka.... jadi entri jenaka merupakan antara entri yang disukai oleh ramai, malah jika anda bijak .... ia boleh disenaraikan dalam enjin carian di laman utama. Tajuk penting untuk menarik minat ... maka tajuk yang ada unsur jenaka adalah antara tajuk entri yang pasti orang akan klik.

Entri jenaka tak perlu panjang. Pendek pun sudah memadai. Andai ditambah dengan sedikit gambar berkaitan ... lagi-lagilah best. 

Andai blog anda belum ada lagi entri jenaka... maka lakukan sekarang. Bukan sahaja akan ada yang suka membacanya, malah anda akan dapat respon yang sebelum ini tak pernah anda dapat. :)


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement