As-Salam.
Ramai blogger yang seolah mengalah apabila permohonan mereka untuk mendaftarkan akaun dan meletakkan kod pengiklanan Adsense ditolak oleh pihak Google Adsense. Jangan cepat putus asa. Setiap masalah mesti ada jalan.

Tips Google Adsense Untuk Blogspot

Nak daftar Google Adsense? Mudah je, hanya pergi ke pautan ini: Daftar Percuma Google Adsense

Jangan Putus Asa
Kalau blog atau akaun anda tetiba ada masalah, pihak Google Adsense akan terus memberitahu dan memaklumkannya. Jadi, sila ambil perhatian apabila menerima email daripada pihak Google Adsense. Ia mungkin disebabkan kedudukan meletakkan kod iklan yang salah, atau terdapat perlanggaran terma dan syarat yang telah mereka tetapkan. 

Sila bawa bertenang bila permohonan itu ditolak, baca email yang mereka kirimkan dan lakukan pengubahsuaian mengikut kehendak dan peraturan yang telah ditetapkan. InsyaAllah ... pasti nanti anda akan berjaya.

Tak percaya? Cuba baca pengalaman rakan blogger HH yang memangnya terkenal di dunia blog - Mialiana menerusi entri: Permohonan Google Adsense Berjaya

Siapa pun boleh. Yang penting, jangan berhenti untuk terus mencuba.


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement