As-Salam.
Blog ini telah memberikan impak tersendiri buat diri HH, dari satu tema ke satu tema, blog ini berevolusi dengan pembacanya yang tersendiri. Sebagai seorang yang sangat minat dalam bidang penulisan, dalam bidang perkongsian ilmu, dalam bidang blog; HH cuba sedaya upaya untuk menampilkan antara yang terbaik dalam entri.

Terlalu banyak untuk dikongsikan, terlalu banyak ingin diluahkan.

Mungkin pada orang lain, satu blog sudah mencukupi. Bagi HH pula, adakala kita perlu memikirkan soal orang lain daripada soal diri sendiri. Boleh sahaja blog ini melonjak dengan trafik dengan pelbagai cerita sensasi yang boleh dikeluarkan, tetapi ia tidak adil buat orang lain yang tidak menyukai cerita-cerita begini. Yang akhirnya nanti, sebagai blogger, akan kehilangan pembacanya yang unik.

Kerana itu, HH telah menampilkan beberapa blog lain. Anda boleh baca, boleh follow, boleh ikuti blog-blog ini. Soal trafik sudah HH letakkan ke tepi, kerana dah berasa puas (ye ke?) kerana sudah merasai kegilaan trafik blog. 

Untuk info, blog ini - www.hasrulhassan.com bakal mencecah 3 juta pageviews. Terima kasih buat semua.

Blog-blog lain kelolaan HH:


Entri-entri lama yang tiada sangkutan dengan Panduan Menulis Blog akan dipindahkan secara berperingkat ke blog-blog di atas, insyaAllah. 


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement