As-Salam.
Sedang berjalan-jalan dalam dunia blog Malaysia ni, tetiba ada tanda tanya ... siapakah blogger paling top di Malaysia nih? Maksud HH .... yang benar-benar top. Yang benar-benar ada pengaruh ... yang ada mojo ... 

HH pasti dalam benak masing-masing dah ada senarai sendiri bila sebut siapa blogger paling top di Malaysia. Dan mungkin,  ia akan berlandaskan kepada genre sendiri, apatah lagi kalau ia tersenarai dalam benak kepala seorang blogger.

Kalau anda seorang blogger yang menulis mengenai resepi masakan, tentu sekali yang menjadi pilihan untuk berada di nombor satu top blogger adalah blogger yang hebat dalam masakan, kerana itu menepati citarasa anda.

Andai anda seorang blogger yang sering menulis mengenai tips dan tutorial mengenai blog, dah tentunya yang menjadi pilihan adalah blogger yang banyak menampilkan entri mengenai panduan dan tutorial blog yang best-best ....

Jadi, bagaimana? Apa pendapat anda ..... dan mungkin, dengan adanya beberapa penganugerahan terhadap blogger di Malaysia, akan lebih jelas lagi siapa blogger yang paling top di Malaysia ini.


1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Boleh je .. nampak bnyk blog yang sebegitu dalam ranking tertinggi Alexa

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement